ERPLY E-poe rakendamine OnOff-ile

Tänapäevase e-tellimiskeskkonna ja ERPLY majandustarkvara rakendamisest ONOFF’i näitel

Onoff Eesti AS alustas ERPLY kasutamist! Nüüdsest toimib vaevata andmeliiklus e-poe ja majandustarkvara vahel, mis kiirendab oluliselt e-tellimuste käsitlemist ning vähendab parendab väljastusprotsessi. Integratsiooni tehniline teostus kestis 3 nädalat. ERPLY majandustarkvara juurutamine koos koolitustega 4 päeva.
Müügitellimuste käsitlemine
ERPLY’sse tekib toode sel juhul, kui tellimus on esitatud. Nõnda toimub laoarvestus ja tellimuste käsitlemine hoopis täpsemalt.
Toodete tellimine (hankijalt) on läbivalt korraldatud st müügitellimust on võimalik kohe ostutellimuseks pöörata või laovarude koondplaneerimise abil täita ka puuduolevad laokogused kauplustes. Lisaks on võimalik määrata ka tarnetingimusi, mis aitavad ühelt hankijalt tellitavat kaupa kokku koguda ning seejärel üheks ostutellimuseks kinnitada.

Müügitellimuste täitmise staatustele on ERPLY’l pakkuda ka API liidese tugi. See võimaldab e-poel saada infot tellimuste staatuste kohta. Nõnda on võimalik ka kliendil tellimuse täitmise kulgu jälgida.
Andmevahetus ja tuleviku trendid
Üha enam ettevõtteid koondavad E-poodi kaubavaliku, mis pärineb otse hankijate laotarkvarast. Selline võimalus aitab tooteid täpsemalt kirjeldada ning annab paindlikumaid valikuid toodete kuvamiseks, võrdlemiseks ja muudab erinevad hinnakujunduse skeemid mugavamaks. Juhul, kui alginfo pärineks majandustarkvas, siis sel puhul kuluks toodete (topelt)kirjeldamisele, kategooriatunnuste määramisele ning sidustoodete tekitamisele oluliselt rohkem resurssi, kui olukorras, kus „tark“ e-pood kuvaks tooteid otse hankijate laotarkvarast. Samuti jääks ära tootmisest maas olevate kaupade massiline arhiveerimine majandustarkvaras, sest arhiveeritakse vaid kaubad, mis on reaalselt laost läbi käinud (tellimus on kliendilt vastu võetud ja täidetud).
Pealegi jääks ära mahukas sünkroniseerimine ja uuenduste võrdlemine majandustarkvara ja e-poe vahel. Kogu andmevahetus toimib E-poe tasandil ning tellimuse vastuvõtmisel genereeritakse tooted ERPLY’sse. Juhul, kui toode on juba ERPLY’s olemas, siis võrreldakse tooteandmeid EAN-koodi alusel ning lisatakse leitud toode tellimusele.

Müügitellimuste sidusfunktsionaalsus
ERPLY on seadistatud nõnda, et müügitellimus broneerib kaubad laost ning võimaldab täita tellimusi vastavalt tarnetähtajale (seotud tellimusega) ning tarnetingmusele (B2B e-tellimiskeskuse korral seotud kliendiga). Neist tingimustest lähtuvalt saab ülevaate müügitellimuse staatustest ning ülevaate veel täitmata tellimuste põhjustest.

ERPLY pakub ülevaadet kaupadest, mis asuvad müügitellimustel eraldiseisvate positsioonidena, kuid neid pole võimalik mingil põhjusel väljastada (puudu olev laoseis või broneering teise tellimuse näol). Selle töövaate abil on võimalik kombineerida väljastust, et oleks võimalik välja filtreerida need tellimused, mida siiski saaks täita kas kombineerides sobivaid asendustooteid või täites ühte tellimust erinevatest ladudest.

Väljastuste aruandlus

Tihti tekib ostujuhtidel küsimusi tellimuste käsitlemise kiiruses osas. Enamgi veel, kui tarnekiirus ei vasta klientide ootustele. Siinkohal aitab ERPLY mõõta aega, mis kulub alates tellimuse vastuvõtmisest kuni tellimuse täitmiseni. Aruandevormina kasutame sisendeid müügitellimuse registreerimise kuupäevast alates tehtud toimingutest – ostutellimuseks vormistamine, lao liikumiseks vormistamine ning viimaks laoseisu tekkimine.
Väljastust, kui toimingut saab käsitleda eraldi, sest firmade vajadused on väga erinevad. ERPLY toetab võimalust, et kogu tellimuse staatus muudetaks otsekohe väljastatuks, kui lattu on prinditud  pakkeleht või kaup on registreeritud laost välja kasutades andmeterminali spetsiaaltarkvara.
Kokkuvõtteks
Arvestades keerukamate e-tellimiskeskkondadesse rakendatud eripära, on tihti mõistlik jätta kogu hinnakujundus, tootevalik (filtrid, parameetrid, hankija tunnused) e-tellimiskeskkonna poolele ning sealjuures tekitada tooted majandustarkvasse üksnes siis, kui tellimus on juba kliendi poolt tehtud.
Tellimuse käsitlemise protsessi saab paindlikult ERPLY majandustarkvas seadistada.  API funktsionaalsus võimaldab ka teistpidi (loe: ERPLY’st e-tellimiskeskkonda) andmeliiklust tellimuse staatuse, saldo või varasemate ostude kohta.

Soovid lähemalt teada?
Helista 66 88 966 või e-mail: [email protected]
Lisainfo API kohta: erplystaging.wpengine.com/api/

Registreeru

Similar posts that might interest you

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad

Halda tootekataloogi, täida tellimusi ja kontrolli müüki Erplyga

Erply PIM