Iseteeninduskassa - kiire, lihtne, soodne

ERPLY iseteeninduskassa muudab täielikult klientide ostukogemust. Järjekorravaba, turvaline ja ultrakiire. Pakume riist- ja tarkvara terviklahendust kuni seadmete paigalduseni. 3-kuulise prooviperioodi käigus saate iseteeninduse kogemust katsetada minimaalsete kuludega. Aitame teie äril kasvada, et teenindajad saaksid nõustada kliente ja hoolitseda kauba väljapaneku eest. Kliendi võib tuvaliselt maksmise ja püsikliendiprogrammiga liitumiseks kassaga omapäi jätta.

Automatiseerige oma pood iseteeninduskassa abil!

Skänneeri tooted, registreeri püsikliendiks või ostle külalisena. Kaardimakse ja e-kviitung. Kiire ja lihtne.

Vabasta teenindajate aeg, et teha müüki tõhusamaks. Kassajärjekordi enam ei saa tekkida.

Tavakassa võimalused on müüja PIN koodi kaugusel. Muuda hinda, kinnita vanust, tagasta toode või kontrolli kinkekaardi saldot.

Kassatarkvara, mis lihtsustab tööprotsesse

Tooteotsing

Leia toode kiiresti meie lihtsa ja intuitiivse otsingusüsteemi abil.

Toote uuendamine

Uuendage toote hinda või kogust paari klikiga.

Tooteinformatsioon

Lisage toodetele tootekoode ja märkusi.

Kontaktivabad, kiired müügiprotsessid

Vanuse ja kliendi informatsiooni kinnitamine

Toote kiire tuvastamine tagab kiirema arveldamise- käeshoitavad skännerid ja RFID-märgised

Kiire ja lihtne makseprotsess mitme võimalusega

Püsikliendikaardi tuvastamine reaalajas

Kasutage pilvepõhist tarkvara ja saavutage täielik kontroll

Kaupluse juhtimine

Erinevate kaupluste asukohtade haldamine ning ülemaailmsete müügi- ja tootearuannete saamine

Ülevaade

Teie ettevõttest ülevaate pakkumine - müügikohad, kaupluste asukohad, ühendatud seadmed ja tarkvara versioonid

Lihtne seadistada

Riistvara, nagu terminalid, printerid või sularahasahtlid, seadistamine on tehtud teie jaoks lihtsaks

Probleemide lahendamine

Lahendage probleemid kiiresti, saades reaalajas märguandeid: käsitlege vigu ja tuvastage, millised seadmed ei tööta ja miks

Lugege lisaks Iseteeninduskassa kasutusest

Tennisekeskustes

Ilusalongides

Kohvikutes

Keemilise pesu ettevõtetes

Vähendage kassajärjekordi

Tipptunni efektiivsus

Vähendage järjekorra aega, pakkudes klientidele vähem ootamist ja rohkem müügipunkte.

Toote skänneerimise tugi

Lubage oma klientidel tooteid skäneerida, pakkudes neile kiiret ja täpset toodete lugemist.

Kasutage ruumi maksimaalselt

Täiustage oma poe paigutust, valides oma poe jaoks sobivad kioskid ja hoides kohta reklaamide või muude toodete jaoks.

Teostage müüki minimaalsete tööjõukuludega

Iseteeninduskassa

Kasutajasõbralik ja kohandatav kassa, mis võimaldab kliendi automaatset tuvastamist

Skännerkaalud

Lihtne skäneerimise režiim ja toote kiire tuvastamine

Triipkoodilugeja

HID USB-ühenduse või Bluetoothiga

Iseteeninduskassa riistvara

Moodsa disainiga riistvara, mis toetab Windowsi operatsioonisüsteemi ja puutetundlikku ekraani

Makseterminal

Toetatakse erinevaid maksetüüpe

RFID Reader tugi

Lihtne skäneerimise režiim ja toote kiire tuvastamine

Avasta, kuidas aitame klientidel ületada jaemüügi probleeme

“Iseteeninduskassaga viime Decathloni ostukogemuse uuele tasemele”

Steve Andrews, Projektijuht Decathlonis

Rohkem kui 1100 kauplusega 27 riigis püüab Decathlon muuta ostukogemuse sujuvamaks ja kiiremaks. Erply lahendust kasutades on Decathlon loonud tehnoloogia, mis parandab kassasse maksmise mugavust, kiirendab kaupluste tegevust ja pakub oma klientidele mitmeid teenindusmeetodeid.

Decathlon kasutab oma kauplustes iseteeninduse tehnoloogiat, mis võimaldab kiiremat ostukogemust ja välistades pikad järjekorrad. “Saime kiiresti aru, kui oluline on kliendikogemus ja see, kuidas meie kauplustes iseteeninduse tehnoloogia rakendamine mängib meie äri kasvatamisel tähtsat rolli.”

RFID-siltide ja iseteeninduse kassa ühendamine

Spordikaupade jaemüüja Decathlon kasutab RFID-märke koos iseteeninduskassaga, et muuta klientide poes müügiprotsess lihtsamaks. Kaupluses asuvatele artiklitele asetatud RFID-märgised tuvastatakse automaatselt, kui klient kasutab iseteeninduskassa riistvara. Tootel olev silt tuvastab toote, selle hinna ja kõik sellega seotud üksikasjad. Seejärel võtab klient uue kauba ja lisab järgmise.
Tulemus: aeg väheneb ja klient on rahul.

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Mis on iseteeninduskassa seadistamiseks vajalik?
Millised operatsioonisüsteemid on toetatud?
Kas on vaja Iseteeninduskassa installimiseks IT-spetsialisti abi?
Kuidas ma saan Erply Iseteeninduskassasse poe- ja tootete informatsiooni sisestada?
Millises veebilehitsejas saab iseteeninduskassat kasutada ?
Kas ma vajan lisa programme?
Kas ma saan valida oma värviskeemi?
Millist kasu saab klient Erply Iseteeninduskassast?
Kas Iseteeninduskassa toetab mitmekeelsust?
Kust ma makseterminali saan?
Kas Erply Iseteeninduskassas püsikliendipunktid töötavad?
Kas ma saan müüa tooteid, mida tuleb kaaluda?
Kuidas saab klient toodet kontrollida?
Millised makseseadmed ühilduvad Erply Iseteeninduskassaga?
Kas rendite Iseteeninduskassa jaoks vajalikke seadmeid?