Rohkem kui 1100 kauplusega 27 riigis püüab Decathlon muuta ostukogemuse sujuvamaks ja kiiremaks. Erply lahendust kasutades on Decathlon loonud tehnoloogia, mis parandab kassasse maksmise mugavust, kiirendab kaupluste tegevust ja pakub oma klientidele mitmeid teenindusmeetodeid.
Decathlon kasutab oma kauplustes iseteeninduse tehnoloogiat, mis võimaldab kiiremat ostukogemust ja välistades pikad järjekorrad. “Saime kiiresti aru, kui oluline on kliendikogemus ja see, kuidas meie kauplustes iseteeninduse tehnoloogia rakendamine mängib meie äri kasvatamisel tähtsat rolli.”
RFID-siltide ja iseteeninduse kassa ühendamine
Spordikaupade jaemüüja Decathlon kasutab RFID-märke koos iseteeninduskassaga, et muuta klientide poes müügiprotsess lihtsamaks. Kaupluses asuvatele artiklitele asetatud RFID-märgised tuvastatakse automaatselt, kui klient kasutab iseteeninduskassa riistvara. Tootel olev silt tuvastab toote, selle hinna ja kõik sellega seotud üksikasjad. Seejärel võtab klient uue kauba ja lisab järgmise.
Tulemus: aeg väheneb ja klient on rahul.