Kliendi info haldamine Erplys

Iga tehing on võimalus alustada ja luua pikaajaline kliendisuhe. Erply pakub Teile ja Teie töötajatele mitmeid paindlikke võimalusi klienditeabe kogumiseks ja värskendamiseks.

Features

Kliendi informatsioon

Igal müügiesindajal on võimalus kassa kaudu luua uus klient. Jäädvustage kogu oluline teave: nimi, kontakt, sünnipäev. Saate lisada ka märkmeid kliendikaardile.

 

Kasutage Erply müügiaruandeid, et jälgida klientide ostuharjumusi ja luua nende huvidele vastavaid müügikampaaniaid. Iga kliendiprofiil salvestab kliendi ostu ajaloo, sealhulgas makste staatused, hinnapakkumised ja tellimused.

 

Erply pakub andmebaasi kogu klienditeabe salvestamiseks, nii eraklientide kui ka ettevõtete. Kasutage Erplyt ettevõtte ja osakonna teabe salvestamiseks ning positiivsete ärisuhete hoidmiseks.

 

 

Kassas on võimalus luua minimaalse informatsiooniga uus klient. Laohalduse poole peal on võimalik koostada detailsemaid kliendikaarte, kus on muuhulgas arveldusandmed, aadressid ja maksetingimused. 

Püsikliendiprogramm

Julgustage oma kliente uuesti oma kauplust külastama ja saage sealjuures rohkem kliendiandmeid.

 

Erply püsikliendiprogramm on hea võimalus pikaajaliste klientide loomiseks ja nende ostuajalugude jälgimiseks. Kliendi hoidmine on tihtipeale lihtsam kui uute leidmine. Jaemüügiettevõtted peavad olema nutikad, et tagada nende hinnatud klientide naasmine.

 

Salvestage klientide kontaktandmed kui nad liituvad püsikliendiprogrammiga ning teavitage neid erinevatest müügikampaaniatest, mis põhinevad nende ostudel. Otsustage, kui palju püsikliendipunkte teenib klient ostuga ning, kuidas ta saab neid koguda ja kasutada. 

Täielikult kohandatav püsikliendiprogramm

Kasutage meie püsikliendiprogrammi tööriistu, et luua ettevõtte jaoks kõige paremini toimiv mudel. Määrake kindlatele toodetele või tootegruppidele püsikliendipunktid. Eemaldage teatud kaubad püsikliendiprogrammist või seadistage konkreetsed ostutingimused, et klient saaks püsikliendipunkte.

Erply paindliku püsikliendipunktide süsteemiga saate:

  • Registreerida liikmed ja vaadata punktide saldod kassas
  • Määrata, kui palju punkte klient ostuga teenib
  • Kinkida klientidele lisapunkte
  • Valige, millised töötajad saavad püsikliendipunktide kogusummat kohandada.

On püsikliente ja on tõesti lojaalseid kliente. Jälgige oma suurimaid sissetulekuid ja vaadake, millised müügikampaaniad toovad nad tagasi, hankides samal ajal väärtuslikku CRM-teavet.

Kliendigrupid

Eristage oma kliente

Kliendid ei ole kõik samasugused. Nad võivad paikneda erinevates kohtades, osta erinevaid tooteid, külastada poodi eri aegadel. Jagage nad gruppidesse, et nende käitumist paremini jälgida ja reageerida vastavalt.

Erply abil saate jagada oma kliendid gruppidesse ja alamgruppidesse: püsikliendid, sõbrad ja perekond, hulgimüüjad või, kuidas iganes soovite kliente kategoriseerida.

Filtreerige aruandeid kliendigruppide järgi. Kasutage oma müügist parema ülevaate saamiseks kliendigruppe. Kas erinevad kliendigrupid ostavad erinevaid tootekomplekte? Kuidas nad soodustustele ja kampaaniatele reageerivad? Seda teavet saate Erplys jälgida

Suurendage oma kasumit gruppidesse jagamisega

Erply abil saate vaadata erinevaid kliendipõhiseid aruandeid, mis on abiks turundusstrateegiate loomisel. Tuvastage ostutrendid mitme demograafilise grupi lõikes või vaadake, kui sageli erinevad kliendigrupid tooteid tagastavad ja milliseid tagastusi nad teevad.

Kliendigruppide premeerimist saab kasutada täiendava meetodina klientide lojaalsuse suurendamiseks. Looge ainulaadseid hinnakirju ja määrake need oma kliendigruppidele, et teha hulgimüüjatele või VIP ostlejatele allahindlusi.

Registreeru

Lugege edulugude kohta lähemalt

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad