Lugege lähemalt, kuidas Erply kasutamine aitab lihtsustada ja automatiseerida protsesse ning parandada tulemusi.
Hallake kaupluse tegevust, tagades tegelik klientide arv ja õige töötajate arv. Laovarude platvorm aitab jaemüügijuhtidel rolle ühtlustada, et koolitamine ja koostöö areneks.
Hoidke kliente kursis oma müügikampaaniate ja hinnapakkumistega. Rakendage soodustusi kassas, veendudes, et hinnakirjad ja müügikampaaniad on ajakohased.
Omades täielikku ülevaadet jaekaupluste tegevusest, saavad ettevõtete omanikud visualiseerida kõiki kaupluste protsesse: tellimusi, tooteid, müüki ning isegi prognoose ja analüüsi.
Laohalduse platvormi kasutades saate hoida tihedaid suhteid oma tootjatega, kasutades WMS-i, esitada tellimusi tellimuste haldamise abil või kasutada allahindlusi ja kampaaniaid POS-i abil. Teil on võimalus võtta vastu jaemüügi väljakutsed ja muuta need oma ettevõtte jaoks millekski täiesti eriliseks.
Erply API pakub laia valikut võimalusi erinevate ERP-süsteemide või kolmandate osapoolte tööriistade integreerimiseks, ühendades laohaldussüsteemi Teie olemasoleva tarkvaraga. IT-juhina saate täna meie platvormi kaudu kasutada erinevaid pluginaid ja lisamooduleid, kohandatud integratsioone või EDI-integratsioone.
Saate koondada kõik oma jaemüügiandmed ühte platvormi, näiteks integreerida maksukogumisteenused kolmandate osapoolte tööriistadega, kohandada kassafunktsioone ja luua kohandatud integreerimise töövoogu. Erply aitab Teil jaemüügiandmeid kõigi kanalite lõikes ühtlustada.
Koguge mitme kanaliga e-kaubanduse platvormi kaudu täielik ülevaade tooteinfost ja varude täiendamisest. Alates lihtsast WordPressi ostukorvilahendusest kuni skaleeritava tarkvarani saate „Erply e-kaubanduse integratsioonide halduri” platvormi abil sünkroniseerida kõik oma andmed ühes kohas.
Erply pakub erinevat kohandatud e-kaubanduse tarkvara, nagu WordPressi ostukorv, ekspordib tooteid Shopifysse või kasutage Erply taustafunktsioone oma WooCommerce’i või Magento poes.
Erply aitab frantsiisijuhtidel korraldada erinevaid kampaaniaid ühest kohast: veenduge, et Teie veebilehed esitaksid väljatöötatud reklaame, koostage kampaaniad ühest kohast ja pakkuge frantsiisivõtjatele pidevat tuge.
Erply frantsiisi sünkroonimistehnoloogia võimaldab frantsiisijuhtidel optimeerida oma vastavate frantsiiside müüki ja kasumit. Kõik Teie varude taustaandmed on koondatud ühte “põhikontole”, kus juhid saavad tagada, et frantsiisiandja süsteemid on frantsiisivõtjas kasutusele võetud.
Automatiseerimisjuhid kasutavad Erplyt jaekaubanduse jaoks automatiseeritud töövoo loomiseks, näiteks laoseisude, laovarude kaotuste või püsiklientide ostumustrite kohta aruannete loomiseks.
Automatiseerimishaldur kasutab Erplyt selleks, et:
Ostujuhid vastutavad tavaliselt tuhandete toote eest. Täna lihtsustab Erply toodete tellimise protsessi ja genereerib hulgi ostutellimusi, võttes aluseks Teie laovajadused. Ostujuhid saavad kasutada laoaruandeid olukorra analüüsimiseks ja seejärel Hankijate ostutellimuste määramiseks.
Parandage laohaldust, pakkudes täiendavaid sissetulevate tellimuste probleeme, tagastusi, tarnijate tagasikutsumist ja pakkudes täiendavaid aruandeid, mis aitavad Teil laotoimingute prioriseerimist vaadata (ümbertellimispunkti/varude taseme laofunktsioonid).
Isikupärastatud kliendikogemus viib õnnelikuma kliendini ja õnnelik klient viib püsikliendini. Erply kliendihaldus pakub Teile erinevaid funktsioone klienditeabe sujuvaks kogumiseks ja haldamiseks ning täielikult kohandatavate kampaaniate loomiseks: lojaalsusprogrammid, klientide rühmitamine ja kõige väärtuslikumate klientide jälgimine.
Laoseisude täpne informatsioon on Erplys kliendihalduse peamine eelis. Kui näiteks pöördub teenindaja poole klient, et küsida teda huvitava toote asukohta, soovib ideaalis klienditeenindaja võimalikult kiiresti võimalikult täpset informatsiooni kliendile pakkuda.