Tarkvara kasutus rollide põhiselt

Lugege lähemalt, kuidas Erply kasutamine aitab lihtsustada ja automatiseerida protsesse ning parandada tulemusi.

Rollid

Müügijuht

Viige oma meeskonnatöö vastavusse kliendi nõudmistega

Hallake kaupluse tegevust, tagades tegelik klientide arv ja õige töötajate arv. Laovarude platvorm aitab jaemüügijuhtidel rolle ühtlustada, et koolitamine ja koostöö areneks.

Keskenduge silmapaistva klienditeeninduse pakkumisele

Hoidke kliente kursis oma müügikampaaniate ja hinnapakkumistega. Rakendage soodustusi kassas, veendudes, et hinnakirjad ja müügikampaaniad on ajakohased.

Müügijuhid kasutavad Erplyt, et:
  • veenduda kaupluse tõhusas haldamises
  • müügikampaaniaid rakendada
  • jälgida hindu, kontrollida laovarusid

Firma omanik

Keskenduge planeerimisele ja strateegiale

Omades täielikku ülevaadet jaekaupluste tegevusest, saavad ettevõtete omanikud visualiseerida kõiki kaupluste protsesse: tellimusi, tooteid, müüki ning isegi prognoose ja analüüsi.

Hallake oma poodi kõikjalt

Laohalduse platvormi kasutades saate hoida tihedaid suhteid oma tootjatega, kasutades WMS-i, esitada tellimusi tellimuste haldamise abil või kasutada allahindlusi ja kampaaniaid POS-i abil. Teil on võimalus võtta vastu jaemüügi väljakutsed ja muuta need oma ettevõtte jaoks millekski täiesti eriliseks.

Firma omanikud kasutavad Erplyt, et:
  • hallata müügitellimusi
  • jälgida aruandeid
  • koostada ostutellimusi või sisestada ostuarveid
  • planeerida ostutegevust

IT-juht

Ühildage Erplyga

Erply API pakub laia valikut võimalusi erinevate ERP-süsteemide või kolmandate osapoolte tööriistade integreerimiseks, ühendades laohaldussüsteemi Teie olemasoleva tarkvaraga. IT-juhina saate täna meie platvormi kaudu kasutada erinevaid pluginaid ja lisamooduleid, kohandatud integratsioone või EDI-integratsioone.

Täielik pilvepõhine varude taustaprogramm

Saate koondada kõik oma jaemüügiandmed ühte platvormi, näiteks integreerida maksukogumisteenused kolmandate osapoolte tööriistadega, kohandada kassafunktsioone ja luua kohandatud integreerimise töövoogu. Erply aitab Teil jaemüügiandmeid kõigi kanalite lõikes ühtlustada.

IT-juht kasutab Erplyt, et:
  • automatiseerida jaemüügiandmete varukoopiaid
  • ühendada erinevad riistvarafunktsioonid, nagu RFID-sildid ja digitaalne vöötkood
  • käivitada mobiilrakendusi juhtmeta seadmetes laoseisude reaalajas jälgimiseks

E-kaubanduse juht

Tooteinfo e-kaubanduses

Koguge mitme kanaliga e-kaubanduse platvormi kaudu täielik ülevaade tooteinfost ja varude täiendamisest. Alates lihtsast WordPressi ostukorvilahendusest kuni skaleeritava tarkvarani saate „Erply e-kaubanduse integratsioonide halduri” platvormi abil sünkroniseerida kõik oma andmed ühes kohas.

Joondage e-kaubanduse andmed ühe platvormiga

Erply pakub erinevat kohandatud e-kaubanduse tarkvara, nagu WordPressi ostukorv, ekspordib tooteid Shopifysse või kasutage Erply taustafunktsioone oma WooCommerce’i või Magento poes.

E-kaubanduse juht kasutab Erplyt, et:
  • hallata tooteid, laoseisu ja erinevaid müügikampaaniaid e-kaubanduse ostukorvi abil
  • ühendada e-kaubanduse andmed Erply integratsioonidega

Frantsiisijuht

Laiendage oma frantsiisi erinevate frantsiisi müügikampaaniatega

Erply aitab frantsiisijuhtidel korraldada erinevaid kampaaniaid ühest kohast: veenduge, et Teie veebilehed esitaksid väljatöötatud reklaame, koostage kampaaniad ühest kohast ja pakkuge frantsiisivõtjatele pidevat tuge.

Targad otsused võrdub parema aruandlusega

Erply frantsiisi sünkroonimistehnoloogia võimaldab frantsiisijuhtidel optimeerida oma vastavate frantsiiside müüki ja kasumit. Kõik Teie varude taustaandmed on koondatud ühte “põhikontole”, kus juhid saavad tagada, et frantsiisiandja süsteemid on frantsiisivõtjas kasutusele võetud.

Frantsiisijuht kasutab Erplyt, et:
  • koostada müügikampaaniaid frantsiisidele
  • toetada frantsiisi igapäevategevust
  • veenduda ettevõtte hea nime säilimises igas frantsiisiasukohas

 

Automatiseerimisjuht

Automatiseerige oma äriprotsess jaemüügis Erply abil

Automatiseerimisjuhid kasutavad Erplyt jaekaubanduse jaoks automatiseeritud töövoo loomiseks, näiteks laoseisude, laovarude kaotuste või püsiklientide ostumustrite kohta aruannete loomiseks.

Suurendage nähtavust ja vähendage inimlike vigade hulka
Kui automatiseerite oma süsteemi jälgimiserakendusega, saate seadistada automaatse laovarude täiendamise või tarnimise. Selle ärilise lähenemisviisi abil saate vähendada inimeste arvu, kes täidavad käsitsi laoseisuga seotud ülesandeid.

Automatiseerimishaldur kasutab Erplyt selleks, et:

  • automatiseerida kliendi jälgimise protsessi
  • vähendada traditsiooniliste käsitsitööde tegemisele kuluvat aega
  • automatiseerida backoffice’i protsesse ja varude haldamist

Ostujuht

Mõistke oma laokoguseid

Ostujuhid vastutavad tavaliselt tuhandete toote eest. Täna lihtsustab Erply toodete tellimise protsessi ja genereerib hulgi ostutellimusi, võttes aluseks Teie laovajadused. Ostujuhid saavad kasutada laoaruandeid olukorra analüüsimiseks ja seejärel Hankijate ostutellimuste määramiseks.

Täiustage laohaldust kõigis kauplustes

Parandage laohaldust, pakkudes täiendavaid sissetulevate tellimuste probleeme, tagastusi, tarnijate tagasikutsumist ja pakkudes täiendavaid aruandeid, mis aitavad Teil laotoimingute prioriseerimist vaadata (ümbertellimispunkti/varude taseme laofunktsioonid).

Ostujuht kasutab Erplyt, et:
  • jälgida laoseisu ja vältida üleliigse kauba tekkimist
  • meeskonna eesmärkide saavutamiseks arendada koostööd tarnijate ja töötajate vahel
  • saavutada eelarvestatud varude tasu ning käsitleda täpset tarnija- ja kaubateavet

Kliendihaldur

Klientide tõhus kaasamine

Isikupärastatud kliendikogemus viib õnnelikuma kliendini ja õnnelik klient viib püsikliendini. Erply kliendihaldus pakub Teile erinevaid funktsioone klienditeabe sujuvaks kogumiseks ja haldamiseks ning täielikult kohandatavate kampaaniate loomiseks: lojaalsusprogrammid, klientide rühmitamine ja kõige väärtuslikumate klientide jälgimine.

Andmete ühendamine keskse andmebaasi kaudu

Laoseisude täpne informatsioon on Erplys kliendihalduse peamine eelis. Kui näiteks pöördub teenindaja poole klient, et küsida teda huvitava toote asukohta, soovib ideaalis klienditeenindaja võimalikult kiiresti võimalikult täpset informatsiooni kliendile pakkuda.

Kliendihaldur kasutab Erplyt, et:
  • veenduda kiires teeninduses
  • võimalikult murevabalt lahendada klientide probleeme
  • luua juhtkonnale informatiivseid aruandeid
Registreeru

Lugege edulugude kohta lähemalt

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad