Mis on tellimuste haldamine?

Tellimuste haldamine on toimingute jada, mida müüja peab järgima, et tarnida kliendi tellitud kaupu või teenuseid. Protsess, mis algab siis, kui klient saadab tellimuse ja lõpeb siis, kui klient saab kauba kätte. See on toimingute ahel, mille peate veatult lõpule viima, et tagada lõpuks edukas müük.

Saage kontroll oma tellimuste üle

Teil võib olla hea toode, kuid sellest pole kasu, kui te ei saa seda tarnida või tarnite liiga hilja. See on kõige olulisem põhjus, miks peaksite oma tellimused kontrolli alla saama. Peate olema kursis ja alati valmis klientide tellimusi täitma.

Lisaks klientide rahulolu hoidmisele aitab hea tellimuste haldamise tarkvara teil analüüsida müüki ning teha investeeringuid ja tulevikuplaane. See näitab tellimuste haldamise ahela puudujääke. Kui teie tellimused on kontrolli all, näete selgelt, millised on kõige tulusamad tooted ja selle teabe põhjal on võimalik kavandada tulevasi tootevalikuid ja teha edasisi äriotsuseid.

Tellimuste haldamine tuleks sünkroonida laohaldusega, et saaksite hallata kogu oma tööd ühest tarkvarast. Nii lüheneb tellimuse koostamise ja jälgimise protsessi pikkus ning te ei pea muretsema andmevigade või teabe puudumise pärast.

Lugege edulugude kohta lähemalt

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad