Meie uus Bistro POS koosneb viiest pluginast ehk pistikprogrammist, mis teevad kiiresti ja täpselt ära kõik põhilise, mida ühes toidukohas vaja. Te saate teenindada kliente otse lauast ning arvestada nende erisoovidega toitude-jookide valikul ja lasta neil soovi korral arvet jagada.
Programmi käivitamiseks peab teil olema Erply konto ning teie arvutis on vajalik Google Chrome’i brauser, Java ja EPSI ehk vajalik programmijupp, mis ühendab teie tarkvara riistvaraga (printer, terminalid). Pärast arvutisse laadimist annab programm teile juba ise juhiseid, mida teha: ekraanile ilmub nupp, mis suunab teid kontole, kuhu sisse logides saate valida vajalikke ladusid ja kassasid.
Kasutaja logib programmi sisse oma kasutajanime ja salasõnaga ning saab arvet pidada oma müügi ja tehingute ajaloo üle. Samuti saab hiljem vaadata müügiaruandeid klienditeenindajate kaupa. Kui süsteemil on mitu kasutajat, siis käib kasutajate vahetus kiirnupust, ilma et tööprotsessis tõrkeid tekiks.
Kui olete Erply kassale lisanud Bistro POSi pluginad, siis ilmub teie ekraani vasakule serva kiirvalikusse kaks otsenuppu, üks joogi- ja köögiprinteri jaoks ning teine laua avamise nupp.
Joogi- ja köögiprinterisse jõuavad baari- ja köögitoodete tellimused, millele on juba määratud parameetrid PIM kataloogis. Baaritoode saadetakse kassast joogi (baari) printerisse, et baarman teaks joogi välja valada. Köögitoode jõuab kassast köögi printerisse, et kokk teaks toitu valmistada. Lauast tellimuse vastuvõtja saab tellimusele lisada kommentaare ja märkusi.
Laua avamisel mäletab programm viimati loodud laudu, kuid vajadusel saate te uusi laudu kiiresti lisada. See kõik käib üheainsa klikiga.
Teenindamise arvestus käib laua- ja toolide kaupa. Programmis on iga klient tähistatud kiirnupuga “Tool” ja kõik konkreetse kliendi tellimused koonduvad sellesse jaotusesse.
Kui klient soovib midagi lauakaaslastega jagada, siis on tellimuse muutmine teenindaja jaoks väga lihtne – ühe nupuvajutusega saab kõike märkida ja ümber tõsta. Võimalik on kõigi “Toolide” summa liita või jagada summa kõigi vahel võrdselt.
Kiire lahendus on ka selleks puhuks, kui mõni tellimus tühistatakse või jäi täitmata. Selleks on kassas nupp “Tagastus”. Kõik need tegevused kajastuvad automaatselt kohe ka vahearvel.
Alati on võimalik ka ilma lauata teenindamine, näiteks letist. Kui aga teenindaja unustas alguses laua märkida, siis saab selle ka tagantjärele vormistada.
Igal ajal saab vaadata ja esitada vahearveid ning maksmise viisidena on olemas nii kaardi- kui ka sularahamaksed.
Toimingute info kajastatakse laos (menüü alt “Müük” – “Tellimused”). Sinna on kuvatud kõigi tellimuste ja makstud arvete nimekiri ning see on esitatud laudade (mitte toolide) kaupa. Sealt saate ka veenduda, et kõik tellimused on saanud makstud arveteks. Aruannete alt näete ka kassaaruannet.
Päeva lõpetades võite sularaha märkida kas summana või tuua välja kupüüride kaupa. Kupüüride puhul saate määrata, milline osa läheb panka ja kui palju jääb järgmise päeva vahetusrahaks.
Erplyl on Bistro POSiga suured plaanid ning kõik need piirangud kaovad juba lähitulevikus – sedamööda, kuidas programm areneb ja uusi funktsionaalsusi juurde saab.
Kuna Bistro POS on praegu veel pilootprogramm, siis pakub Erply seda kasutajatele tasuta. Nii saame me koos ehitada ja arendada parima kasutusmugavusega tarkvara, mida üks lauateenindusega toitlustuskoht vajab. Võime kinnitada, et juba praegu täidab kassasüsteem oma põhilist eesmärki ja võimaldab teile parimat müüki.
Selleks, et saada endale Bistro POS, võtke meiega ühendust abi@erply.com või helistage 628 0020.
Palun oodake hetk, ühendame teid meie klienditoega
Praegu on meil tavapärasest rohkem tööd. Palun jätke meile sõnum, ja vastame teile esimesel võimalusel!
Soovite veel informatsiooni Broneerige tasuta demo