Kliendi info
Looge alus sisukaks kliendisuhtluseks
Igal müügiesindajal on võimalus kassa kaudu luua uus klient. Jäädvustage kogu oluline teave: nimi, kontakt, sünnipäev. Kliendikaardile saate lisada ka märkmeid.
Kasutage Erply müügiaruandeid, et jälgida klientide ostuharjumusi ja luua nende huvidele vastavaid müügikampaaniaid. Iga kliendiprofiil salvestab kliendi ostu ajaloo, sealhulgas maksete staatused, hinnapakkumised ja tellimused.
Erply pakub andmebaasi kogu klienditeabe salvestamiseks, nii eraklientide kui ka ettevõtete. Kasutage Erplyt ettevõtte ja osakonna teabe salvestamiseks ning positiivsete ärisuhete hoidmiseks.
Kliendi informatsiooni haldamine süsteemis
Kassas on võimalus luua minimaalse informatsiooniga uus klient. Laohalduse poole peal võib kliendiprofiil sisaldada palju üksikasjalikumat teavet, näiteks:
• Pangainfo
• Mitu aadressi
• Maksetingimused
Püsikliendiprogramm
Julgustage oma kliente uuesti oma kauplust külastama
Mida rohkem Teie kliendid kauplust külastavad, seda suurem on võimalus, et saate nende kliendiandmeid täiendada. Tehke püsikliendiks saamine klientidele võimalikult mugavaks, kasutades kliendikaardina nende ID-kaarti!
Erply püsikliendiprogramm on hea võimalus pikaajaliste klientide loomiseks ja nende ostuajalugude jälgimiseks. Pidage meeles, et mida rohkem Te oma klientide kohta teate, seda paremat müüki neile teha saate. Olemasoleva kliendi hoidmine on tihtipeale lihtsam kui uue leidmine. Jaemüügiettevõtted peavad olema nutikad, et tagada nende hinnatud klientide naasmine.
Salvestage klientide kontaktandmed kui nad liituvad püsikliendiprogrammiga ning teavitage neid erinevatest müügikampaaniatest, mis põhinevad nende ostudel. Otsustage, kui palju püsikliendipunkte teenib klient ostuga ning kuidas ta neid koguda ja kasutada saab.
Täielikult kohandatav püsikliendiprogramm
Kasutage meie püsikliendiprogrammi tööriistu, et luua ettevõtte jaoks kõige paremini toimiv mudel. Määrake kindlatele toodetele või tootegruppidele püsikliendipunktid. Eemaldage teatud kaubad püsikliendiprogrammist või seadistage konkreetsed ostutingimused, et klient saaks püsikliendipunkte.
Erply paindliku püsikliendipunktide süsteemiga saate:
• Registreerida liikmed ja vaadata punktide saldot kassas
• Määrata, kui palju punkte klient ostuga teenib
• Valige, millised töötajad saavad püsikliendipunktide kogusummat kohandada
• Kasutada ID-kaarti kliendikaardina.
On püsikliente ja on tõesti lojaalseid kliente. Jälgige oma suurimaid sissetulekuid ja vaadake, millised müügikampaaniad toovad nad tagasi, hankides samal ajal väärtuslikku CRM-teavet.
Kliendigrupid
Eristage oma kliente
Kliendid ei ole kõik samasugused. Nad võivad paikneda erinevates kohtades, osta erinevaid tooteid, külastada poodi erinevatel aegadel. Jagage nad gruppidesse, et nende käitumist paremini jälgida ja reageerida sellele vastavalt.
Erply abil saate jagada oma kliendid gruppidesse ja alamgruppidesse: püsikliendid, sõbrad ja perekond, hulgimüüjad jne. Saate kategooriaid lisada ja muuta kuidas iganes soovite.
Filtreerige aruandeid kliendigruppide järgi. Kasutage oma müügist parema ülevaate saamiseks kliendigruppe. Kas erinevad kliendigrupid ostavad erinevaid tootekomplekte? Kuidas nad soodustustele ja kampaaniatele reageerivad? Seda teavet saate Erplys jälgida.
Suurendage oma kasumit klientide gruppidesse jagamisega
Erply abil saate vaadata erinevaid kliendipõhiseid aruandeid, mis on abiks turundusstrateegiate loomisel. Tuvastage ostutrendid mitme demograafilise grupi lõikes või vaadake, kui sageli erinevad kliendigrupid tooteid tagastavad ja milliseid tagastusi nad teevad.
Kliendigruppide premeerimist saab kasutada täiendava meetodina klientide lojaalsuse suurendamiseks. Looge ainulaadseid hinnakirju ja määrake need oma kliendigruppidele, et teha hulgimüüjatele või VIP ostlejatele allahindlusi.