Tennisekeskustes
Kuidas iseteeninduskassa aitab kummituspoodidel tagada tipptasemel turvalisuse
Ettevõtete omanikud seisavad silmitsi suurte väljakutsetega. Peavad leidma viisi, kuidas kaitsta oma kauplust varguste eest.
Kas soovite iseteenindusega kaasnevaid hüvesid ilma riskideta? Las meie kassa näitab Teile võimalusi varguste vähendamiseks.
Tennisistid tahavad saalidesse pääseda igal ajal. Ettevõtte omanikuna ei ole mõistlik seda eelist pakkuda ilma oma klubides iseteeninduspunkte juurutamata, sest vastasel juhul peaks töötaja kohapeal olema 24/7.
Esimene kaitseliin on oma valvesüsteemi sidumine iseteeninduskassaga, nii saad hoida oma tennisehalli avatud 24/7 ja säästa tööjõukulusid, et kasutada seda erinevates muudes kampaaniates kasumi teenimiseks ja kliendibaasi kasvatamiseks.
Mida pakub iseteeninduskassa minu tennisekeskustele?
Tennisehallides iseteeninduskassade kasutamise eeliseks on madalad kulud omanikule. Erinevalt traditsioonilisest tennisekeskusest ei pea Te oma ettevõtte avatuks jäämiseks palkama töötajaid. Kõik toimub läbi iseteeninduspunkti: mängijad sisenevad tenniseväljakutele keskuse töötajatega kokku puutumata koos võimalusega eelregistreeruda ja broneerida oma aeg eelistatud väljakule.
Automatiseerige oma tennisekeskused ja teenige oma ettevõtte jaoks uusi reklaamikanaleid
Kliendid saavad kõik tutvustused ja kampaaniad eraldiseisvate kioskite kaudu. Seadistage juhtpaneeli kaudu oma erinevad sooduskampaaniad, määrake erihinnad, vautšerid või sooduskoodid ja hallake kõiki oma asukohti ühest kohast maapealse juhtpaneeli kaudu.
Ilusalongides
Mäletate, kui ilusalongides olid vastuvõtulauad?
Klientidel on kiire, nad tahavad võimalikult kiiresti sisse ja välja saada ning vältida pikki järjekordi tavaliselt liiga vähese personaliga vastuvõtulaudades.
Väga sageli saab Teie salongi igapäevases juhtimises tähelepanuta jäänud kliendiprobleemid lahendada kiiremini ja lihtsamini, kui ette kujutate. Olukord on hoopis teistsugune, kui kasutada õigeid tööriistu pikkade kliendi järjekordade lahendamiseks ning parema ja kiirema klienditeeninduse pakkumiseks.
5-minutiline ootamine võrdub -5 Teie ilusalongi kogemusele ja veebi hinnagule. Mida peaksite tegema?
Hea iseteenindusterminal suudab selle lahendada: teenindusalasse sisenedes valib klient juhtpaneelilt Teie poolt lisatud õige teenuse, kinnitab juuksuri ja liigub iseteenindusrežiimi.
Kuidas hoida oma ilusalongis häid kliente?
Kas soovite müüa oma klientidele kinkekaarte ja -pakke, kuid arveldamine ja nende arvelevõtmine on erakordselt keeruline?
Otsetee jaotis “Lojaalsus” aitab koguda väärtuslikke andmeid, uurides klientide aktiivsust: milliseid soengutooteid nad rohkem kasutavad? Milliseid teenuseid tellitakse rohkem?
Kohvikutes
Kas olete kunagi kuulnud automatiseeritud kohvikust?
Looge kohviku kogemus
Mitme asja korraga tegemine on aeglase klienditeeninduse peamine põhjus: barista peab balansseerima cappuccino valmistamise, klientide kiire teenindamise, uute külastajate vastuvõtmise ja lõpuks neilt maksete vastuvõtmise vahel. Kõik need ülesanded tuleks teha korraga! Selle asemel, et palgata ühe ülesande täitmiseks erinevaid töötajaid, saate oma kohviku automatiseerida ja lasta oma ettevõttel iseseisvalt toimida.
Keskenduge ainult hea kohvi serveerimisele koos parima klienditeenindusega
Ükskõik, kui hõivatud tarbijad ka poleks, näib, et kohvi jaoks on alati aega. Esiteks rakendage iseteeninduskassa enda kohvikusse, lisage oma kohvimenüü, et klient saaks valida, mida ta soovib. Korraldage atraktiivseid allahindluskampaaniaid või tutvustage püsikliendikaarte: kliendid saavad oma kaarte skännida või sisestada oma kliendi ID. Järgmiseks las nad tasuvad oma tellimuste eest makseterminali kaudu. Barista hakkab tellimust töötlema ja keskendub ainult kvaliteetsele kohvi maitsele ja sellele, kuidas see kiiresti kohale toimetada
Pöörduge automatiseerimise poole
On aeg isikupärastada kliendikogemust, kogudes erinevat teavet müügitehingute ajaloo kaudu. Eelmiste tellimuste haldamine, et saaksite jälgida, millised on Teie enim müüdud tooted, usaldusväärsete klientide sooduskoodide seadistamine või meilikampaaniate korraldamine ja klientide hoidmine uuendustega kursis.
Keemilise pesu ettevõtetes
Mille poolest Teie pesupesemise ettevõte teistest erineb?
Iseteeninduskassa ei pruugi olla midagi uut, kuid see on tänapäeval pesupesemise valdkonnas trendikas tehnoloogia. Isetegemisest on saanud tänapäeva tarbijate jaoks norm, eriti kontaktivabal ajastul. Alates teenuse eest tasumisest kuni pesumasina mahalaadimiseni. Kliendid eelistavad iseteeninduse ja kassa tehnoloogia kasutamist müüja käest küsimise asemel.
Milline näeb välja klienditeenindus pesumajas, kus kasutatakse iseteeninduskassat?
Iga ettevõte vajab kliente. Klienditeenindus, mida oma ettevõttes pakute, on ülioluline. Kas kujutate ette, et suudate täna pakkuda parimat klienditeenindust ilma töötajateta? Vastus on jah! Kuidas?
Klient siseneb teie pesuärisse hunniku määrdunud riietega. Esmalt valitakse iseteeninduskassast pesumaja: riiete kogus, defineeritakse kogu vajalik sisend, valitakse pesuprogrammi aeg ja lõpuks liigutakse kassasse, et protsess lõpetada. Samuti saavad nad oma püsikliendikaarti skannida ja lisada oma andmed: kliendi ID, ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress või telefoninumber. Lõpuks laadivad nad kupongi isekassast alla ja ootavad pesutsükli lõpuni.
Muutke oma kassa turunduskanaliks
Klientide hankimine ja hoidmine on pesumaja äri pidamiseks hädavajalikud. Iseteeninduskassat kasutades saad oma teenuse tööprotsessidele lisa reklaamikanali: lisa nädalavahetusel müügikampaaniaid, paku terminalist ostmiseks muid tooteid nagu pesuvedelik või kapslid ehk rohkem müüki!