Iseteeninduskassa - Laske oma klientidel oma ostud kiiremini tasuda

Jätke oma pood järelevalveta ja pakkuge oma klientidele lihtsat kassaprotsessi: vähendage kassaprotsessi aega, elimineerige järjekorrad ja suurendage kliendi rahulolu.

textImagePartialImg

Automatiseerige oma pood iseteeninduskassa abil!

Kassasüsteem, mis lihtsustab kaupluse tegevust.

1

Tooteotsing

Leia toode kiiresti meie lihtsa ja intuitiivse otsingusüsteemi abil.

2

Toote uuendamine

Uuendage toote hinda või kogust paari klikiga.

3

Tooteinformatsioon

Lisage toodetele tootekoode ja märkusi.

Image of a self-checkout store with Erply POS software in use

Kontaktivabad, kiired müügiprotsessid

  • Vanuse ja kliendi informatsiooni kinnitamine

 

  • Toote kiire tuvastamine tagab kiirema arveldamise- käeshoitavad skännerid ja RFID-märgised

 

  • Kiire ja lihtne makseprotsess mitme võimalusega

 

  • Püsikliendikaardi tuvastamine reaalajas

 

 

textImagePartialImg

Kasutage pilvepõhist tarkvara ja saavutage täielik kontroll

Image of Erply's POS software being used on a checkout machine at a store

Vaata kassasüsteemi kasutusjuhtumeid.

 

 

Tennisekeskustes


Kuidas iseteeninduskassa aitab kummituspoodidel tagada tipptasemel turvalisuse

Image of a tennis player, zoomed in tennis court, tennis shoes and ball are visible

Ettevõtete omanikud seisavad silmitsi suurte väljakutsetega. Peavad leidma viisi, kuidas kaitsta oma kauplust varguste eest.

Kas soovite iseteenindusega kaasnevaid hüvesid ilma riskideta? Las meie kassa näitab Teile võimalusi varguste vähendamiseks.

Tennisistid tahavad saalidesse pääseda igal ajal. Ettevõtte omanikuna ei ole mõistlik seda eelist pakkuda ilma oma klubides iseteeninduspunkte juurutamata, sest vastasel juhul peaks töötaja kohapeal olema 24/7.

Esimene kaitseliin on oma valvesüsteemi sidumine iseteeninduskassaga, nii saad hoida oma tennisehalli avatud 24/7 ja säästa tööjõukulusid, et kasutada seda erinevates muudes kampaaniates kasumi teenimiseks ja kliendibaasi kasvatamiseks.

Mida pakub iseteeninduskassa minu tennisekeskustele?

Tennisehallides iseteeninduskassade kasutamise eeliseks on madalad kulud omanikule. Erinevalt traditsioonilisest tennisekeskusest ei pea Te oma ettevõtte avatuks jäämiseks palkama töötajaid. Kõik toimub läbi iseteeninduspunkti: mängijad sisenevad tenniseväljakutele keskuse töötajatega kokku puutumata koos võimalusega eelregistreeruda ja broneerida oma aeg eelistatud väljakule.

Automatiseerige oma tennisekeskused ja teenige oma ettevõtte jaoks uusi reklaamikanaleid

Kliendid saavad kõik tutvustused ja kampaaniad eraldiseisvate kioskite kaudu. Seadistage juhtpaneeli kaudu oma erinevad sooduskampaaniad, määrake erihinnad, vautšerid või sooduskoodid ja hallake kõiki oma asukohti ühest kohast maapealse juhtpaneeli kaudu.

 

 

Ilusalongides


Mäletate, kui ilusalongides olid vastuvõtulauad?

Image of a beauty salon with three chairs visible for clients and a table with beauty products

Klientidel on kiire, nad tahavad võimalikult kiiresti sisse ja välja saada ning vältida pikki järjekordi tavaliselt liiga vähese personaliga vastuvõtulaudades.

Väga sageli saab Teie salongi igapäevases juhtimises tähelepanuta jäänud kliendiprobleemid lahendada kiiremini ja lihtsamini, kui ette kujutate. Olukord on hoopis teistsugune, kui kasutada õigeid tööriistu pikkade kliendi järjekordade lahendamiseks ning parema ja kiirema klienditeeninduse pakkumiseks.

5-minutiline ootamine võrdub -5 Teie ilusalongi kogemusele ja veebi hinnagule. Mida peaksite tegema?

Hea iseteenindusterminal suudab selle lahendada: teenindusalasse sisenedes valib klient juhtpaneelilt Teie poolt lisatud õige teenuse, kinnitab juuksuri ja liigub iseteenindusrežiimi.

Kuidas hoida oma ilusalongis häid kliente?

Kas soovite müüa oma klientidele kinkekaarte ja -pakke, kuid arveldamine ja nende arvelevõtmine on erakordselt keeruline?

Otsetee jaotis “Lojaalsus” aitab koguda väärtuslikke andmeid, uurides klientide aktiivsust: milliseid soengutooteid nad rohkem kasutavad? Milliseid teenuseid tellitakse rohkem?

 

Kohvikutes


Kas olete kunagi kuulnud automatiseeritud kohvikust?

Looge kohviku kogemus

Mitme asja korraga tegemine on aeglase klienditeeninduse peamine põhjus: barista peab balansseerima cappuccino valmistamise, klientide kiire teenindamise, uute külastajate vastuvõtmise ja lõpuks neilt maksete vastuvõtmise vahel. Kõik need ülesanded tuleks teha korraga! Selle asemel, et palgata ühe ülesande täitmiseks erinevaid töötajaid, saate oma kohviku automatiseerida ja lasta oma ettevõttel iseseisvalt toimida.

Keskenduge ainult hea kohvi serveerimisele koos parima klienditeenindusega

Ükskõik, kui hõivatud tarbijad ka poleks, näib, et kohvi jaoks on alati aega. Esiteks rakendage iseteeninduskassa enda kohvikusse, lisage oma kohvimenüü, et klient saaks valida, mida ta soovib. Korraldage atraktiivseid allahindluskampaaniaid või tutvustage püsikliendikaarte: kliendid saavad oma kaarte skännida või sisestada oma kliendi ID. Järgmiseks las nad tasuvad oma tellimuste eest makseterminali kaudu. Barista hakkab tellimust töötlema ja keskendub ainult kvaliteetsele kohvi maitsele ja sellele, kuidas see kiiresti kohale toimetada

Pöörduge automatiseerimise poole

On aeg isikupärastada kliendikogemust, kogudes erinevat teavet müügitehingute ajaloo kaudu. Eelmiste tellimuste haldamine, et saaksite jälgida, millised on Teie enim müüdud tooted, usaldusväärsete klientide sooduskoodide seadistamine või meilikampaaniate korraldamine ja klientide hoidmine uuendustega kursis.

 

 

Keemilise pesu ettevõtetes


Humorous image of a woman stuck in the washing machine, her legs only out

Mille poolest Teie pesupesemise ettevõte teistest erineb?

Iseteeninduskassa ei pruugi olla midagi uut, kuid see on tänapäeval pesupesemise valdkonnas trendikas tehnoloogia. Isetegemisest on saanud tänapäeva tarbijate jaoks norm, eriti kontaktivabal ajastul. Alates teenuse eest tasumisest kuni pesumasina mahalaadimiseni. Kliendid eelistavad iseteeninduse ja kassa tehnoloogia kasutamist müüja käest küsimise asemel.

Milline näeb välja klienditeenindus pesumajas, kus kasutatakse iseteeninduskassat?

Iga ettevõte vajab kliente. Klienditeenindus, mida oma ettevõttes pakute, on ülioluline. Kas kujutate ette, et suudate täna pakkuda parimat klienditeenindust ilma töötajateta? Vastus on jah! Kuidas?

Klient siseneb teie pesuärisse hunniku määrdunud riietega. Esmalt valitakse iseteeninduskassast pesumaja: riiete kogus, defineeritakse kogu vajalik sisend, valitakse pesuprogrammi aeg ja lõpuks liigutakse kassasse, et protsess lõpetada. Samuti saavad nad oma püsikliendikaarti skannida ja lisada oma andmed: kliendi ID, ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress või telefoninumber. Lõpuks laadivad nad kupongi isekassast alla ja ootavad pesutsükli lõpuni.

Muutke oma kassa turunduskanaliks

Klientide hankimine ja hoidmine on pesumaja äri pidamiseks hädavajalikud. Iseteeninduskassat kasutades saad oma teenuse tööprotsessidele lisa reklaamikanali: lisa nädalavahetusel müügikampaaniaid, paku terminalist ostmiseks muid tooteid nagu pesuvedelik või kapslid ehk rohkem müüki!

Vähendage kassaprotsessi aega ja aidake oma klientidel järjekordi vältida

Tipptunni efektiivsus

Vähendage järjekordade aega, pakkudes klientidele vähem ootamist ja lihtsustades teie töötajate kassaprotsessi.

Toodete skannimise tugi

Kasutage oma klientide võimalust skannida oma tooteid ja tagage kõrge täpsus nii ühes kui ka kahes mõõtmes.

Ruumide maksimeerimine

Parandage oma poe paigutust, valides sobivad kioskid ja säästke ruumi reklaamidele või muudele toodetele.

Iseteeninduses lojaalsusprogrammiga liitumine

Lihtsustage lojaalsusprogrammide registreerimist kassas, pakkudes sujuvaid preemiaid ja tagades kliendi rahulolu ja korduväri.

Personaalne turundus

Suurendage müüki isikupärastatud reklaamide ja soovitustega, kogudes klientide andmeid, et edendada säilitamist ja kaasatust.

Varastamise ennetamine

Tagage turvalisus reaalajas jälgimise ja vargusevastaste meetmete abil, luues usaldusväärse ja turvalise jaemüügikeskkonna.

Image of a woman in a store making a quick and seamless payment using Erply's software

Teostage müüki minimaalsete tööjõukuludega

Iseteeninduskassa

Kasutajasõbralik ja kohandatav kassa, mis võimaldab kliendi automaatset tuvastamist

Skännerkaalud

Lihtne skäneerimise režiim ja toote kiire tuvastamine

Triipkoodilugeja

HID USB-ühenduse või Bluetoothiga

Iseteeninduskassa riistvara

Moodsa disainiga riistvara, mis toetab Windowsi operatsioonisüsteemi ja puutetundlikku ekraani

Makseterminal

Toetatakse erinevaid maksetüüpe

RFID Reader tugi

Lihtne skäneerimise režiim ja toote kiire tuvastamine

Uurige, kuidas aitame oma klientidel jaemüügiväljakutsetest üle saada

Üle 1 100 poe 27 riigis püüab Decathlon muuta kassaprotsessi sujuvamaks ja kiiremaks. Erply lahenduse abil on Decathlon loonud tehnoloogia, mis parandab kassaprotsessi mugavust, kiirendab poe toimimist ja pakub klientidele mitmeid teenuseviise.

 

Uue kliendikogemuse loomine uuendusliku kassaprotsessiga

Decathlon kasutab oma poodides iseteeninduskassa tehnoloogiat, võimaldades kiiremat ostlemiskogemust ja elimineerides pikad järjekorrad. „Mõistsime kiiresti, kui oluline on kliendikogemus ja kuidas iseteeninduskassa tehnoloogia rakendamine meie poodides aitaks meie äri kasvatada.“

 

RFID-siltide ja iseteeninduskassa POS-i kombineerimine

Spordimüüja Decathlon kasutab RFID-silte koos iseteeninduskassa POS-iga, et lihtsustada poes kassaprotsessi klientidele. Poest ostetavatele artiklitele paigaldatud RFID-sildid tuvastatakse automaatselt, kui klient kasutab kioskitehnoloogiat. See silt tootel tuvastab toote, selle hinna ja kõik seotud andmed. Klient võtab seejärel eseme kastist välja ja lisab järgmise.

Tulemus: Aeg lühenenud ja klient on rahul.

textImagePartialImg

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED