Levinumad müügi edendamise nipid on kinkekaardid ja vautšerid, kuid lisaks neile on müügi elavdamiseks teisigi võimalusi, mida saab ära kasutada nii kassas kui ka e-poes. Millised on sinu müügi edendamise võimalused Erplyga?

 

Hinnakiri

Allahindlus tootegruppidele. Arveldamine käib ainult täisprotsentidega ning kuna protsendi ees miinust olla ei tohi, siis on tegemist allahindluse, mitte juurdehindlusega.
Erihind toodetele. Saad valida, kas see rakendub kõikidele ostjatele või määrad erihinnakirja vaid teatud kliendigruppidele. Võimalik on määrata erihind ka teatud kliendile, kui valid selle hinnakirja tema kliendikaardile.

 

Kupongi kasutamine

Kupong kas kogutud püsikliendipunktide või konkreetse ostusumma eest.
Vaata, kuidas Erplys luua kupongikampaaniat.

 

Müügikampaania

Müügikampaania, mis annab soodustust näiteks kupongi esitamisel või sünnipäeval. Sünnipäeva puhul saad määrata soodustuse kehtivuse aja (kas vaid sünnipäeval või ka n päeva enne ja pärast sünnipäeva). Sünnipäevakampaania rakendub ainult kliendi sünnipäeval. Selleks, et kampaania saaks olla vaikimisi aktiivne, peab kliendi kaardil olema täidetud sünnipäeva lahter. 
Ostes teatud summa eest, saab ostja sünnipäevakampaania käigus kas kindla summa väärtuses või protsendilise soodustuse kogu müügilt.
Ostes üht toodet (tootegrupi, tooteseeria või konkreetset määratud toodet) teatud koguse, saad sama või teise toote soodsamalt (määratud kogus peab olema ületatud: kui koguseks on määratud kaks, siis peab toodet müüma vähemalt kolm ühikut).
Vaata videost, kuidas koostada müügikampaaniat.

 

Püsikliendipunktid

Soodustust saab anda ka teenitud püsikliendipunktide eest. Vaata videost, kuidas koostada püsikliendipunkti kampaaniat.
Lisaks saab püsikliendipunkte ka kahekordistada. Selleks on olemas vastav pistikprogramm, mis lisab vastava valiku. Selle plugina leiab üldseadete alt.

 

Püsikliendipunktide ajalugu koos kommentaaridega

Veel üks kasulik pistikprogramm annab võimaluse lisada püsikliendipunktide juurde ka kommentaare ja vaadata punktide ajalugu. Seda saab teha juhul, kui püsikliendipunktid määrata kliendile käsitsi.
Kommentaari lisamiseks valige klient nimekirjast ja klõpsake kliendil olevatele püsikliendi punktide peal. See avab pop-akna kahe tekstiväljaga (kommentaar ja uus tasu punktide summa). Kommentaariga täitke kommentaar ja tasu eest saadud punktide arv (st miks te annate punkte kliendile) ja tasu, punktide arvu jms.
Kliendi preemiapunktide ajaloo vaatamise plugin lisab isikukaardile vahekaardi „point history” (punktide ajalugu). Preemiapunktide filtreerimise pistikprogramm aga võimaldab punkte näha kuupäeva alusel, millal punkte teenitud või kasutatud.