Pea iga ettevõtte suurim eesmärk on püsiklientuuri loomine ja selle hoidmine. Tänapäeval kogub juba enamik ettevõtteid kliendiandmeid ning saadab laiali mitmesuguseid pakkumisi. See võib anda küll teatava tulemuse, kuid agressiivne spämmimine ei ole siiski äriliselt kuigi efektiivne.
Eelnevate tehingute alusel on kaasaegne tarkvara võimeline ennustama regulaarsust, nt ostetakse kord kolme aasta tagant uued rehvid või rehve vahetatakse kaks korda aastas. Siia kuuluvad ka töötajatele sünnipäevaks ostetud tordid ja lilled ning kontori toimimiseks vajalikud paber, vesi ja kohvi. Selle info põhjal saab tarkvara teha automaatse pakkumise ning süsteem loob iseseisvalt ärile juba lisaväärtust. Võib ka eeldada, et sellest tõuseb kliendirahulolu.
Paljudes riikides on sarnased mudelid saavutanud turuliidri staatuse, näiteks raseerimisvahendite või koeramaiustuste igakuiselt korduvad saadetised, mille kasutajaid on juba miljoneid üle maailma. Niisuguste äride kasvuvõimalused on piiritud.
Iga äri eesmärgiks on käive ja sellest tekkiv lisaväärtus ehk müügikate. Väiksema äri tegutsemiskulud on ligikaudselt järgmised: 2000 eurot rendile, 1800 müügipersonalile, 1000 intressile ja kaubavarude finantseerimisele, 200 kommunikatsioonidele, mis teeb kokku ca 5000 eurot kuus. Selle tagasi teenimiseks on vaja teha 10% katte korral 50 000 ja 20% katte korral 25 000 euro eest müüki, mis tähendab umbkaudu 833 eurot päevas.