Defineerides lihtsad reeglid ehk käsiraamatu kuidas ettevõte või töötajad opereerivad, loote ettevõttele tugeva aluse kasvamiseks. Peamiselt vajavad selliseid instruktsioone uued töötajad, kuid sellist infot on hea kasutada ka tiimi täiendkoolitusel või ka taseme läbivaatusel. Äriprotsessid võivad olla ka ülidetailsed (checklisti tasemel), sisaldades infot näiteks ruumide puhtusastme või klientide tervitamise reeglite kohta. Antud protsesside ehitamisel on peamine raskuskoht nende töötajateni viimisel – selleks on parim vahend näiteks testidepõhine õpetamismeetod. Sel viisil saab kontrollida ka töötajate taset ja oskuseid.
Palun oodake hetk, ühendame teid meie klienditoega
Praegu on meil tavapärasest rohkem tööd. Palun jätke meile sõnum, ja vastame teile esimesel võimalusel!
Soovite veel informatsiooni Broneerige tasuta demo