Ramo AS tegeleb alates aastast 1991 mototehnika hoolduse, varuosade jae- ja hulgimüügiga. Esindatavateks kaubamärkideks on Suzuki ja Arctic Cat
Ramo otsustas ERPLY kasuks, et jõuda uuele tasemele klienditeeninduses, sõidukite hoolduses ja laovarude planeerimises.
Kui kaua võttis aega üleminek ERPLY'le?
Üleminek ERPLY'le võttis aega 5 päeva, mille käigus imporditi andmed ja tehti esialgne koolitus Võrus. Seejärel määrati tootegrupid ning korrigeeriti kliendibaasi andmed. Peale koolitust Tallinnas oli kogu meeskond valmis minema ERPLY'le üle.
Milline on ERPLY peamine kasutegur Teie ettevõttele?
ERPLY aitab Ramo'l saada paremat ülevaadet kaupade müügist erinevatel hooaegadel ning paremini ostu planeerida. Ka müügitellimuste käsitlemine ja nendest ostutellimuste tegemine on nüüdsest palju mugavam. Laekumiste importimisega pangast, saab reaalajas ülevaate laekunud ettemaksuarvetest. Nõnda saab kliente veel kiiremini teenindada.
Järgmises juurutusetapis rakendatakse sõidukite hooldusmoodul koos kõige sinna kuuluvaga: töökäsud, hoolduskalender, hoolduskutsete meeldetuletused, varuosatellimused jne.
Triinu Raudsepp (Ramo AS müügijuht): "Juba esimesel kasutusnädalal oli näha, kuidas ERPLY abil kogu tööprotsess lihtsamaks muutub. Enne päeva lõppu oli mul ühtäkki 2h vaba aega. Selle aja sain kasulikult pühendada kliendiandmete kogumisele".
Palun oodake hetk, ühendame teid meie klienditoega
Praegu on meil tavapärasest rohkem tööd. Palun jätke meile sõnum, ja vastame teile esimesel võimalusel!
Soovite veel informatsiooni Broneerige tasuta demo