Loo ise e-pood! Müü igal ajal, igas kohas!

Kui oled jäänud haigeks või töötajad on puhkusel ja keegi ei tegele klientidele vastamisega, võib klient minna konkurendi juurde.

ERPLY-ga saad teha endale B2B-orientatsiooniga epoe, suunatud Sinu püsiklientidele, kus võid müüa nii tooteid kui teenuseid.

Keskendu oma põhiärile, klient teenindab ennast ise

Anna oma klientidele ligipääs personaalsele tellimuskeskkonnale ning keskendu ise oma äri laiendamisele.

Andes oma töötajatele erinevaid õiguseid saab klient iseseisvalt tellimusi ette valmistada ning esitada.

Võta ühendust

Võta tellimusi vastu 24/7

Läbi e-poe saavad Sinu püsikliendid igal ajal tellimusi esitada ning näha personaalseid hindu, toodete laoseisu, kättesaadavust ning tarneaegu.

Tänu tellimuste ja maksmata arvete ajaloole on klient informeeritud, mida ta on tellinud ning millal peab maksma.

Võta ühendust

Tule kaasaega

E-pood töötab nii veebis kui mobiilis ning kujundust on võimalik lihtsasti kohandada vastavalt soovidele, leht ning tootematerjal on tõlgitavad mitmesse keelde.

Analüütikatööriistade abil saad ülevaate, kus kliendid tihti tellimustega pooleli jäävad.

Võta ühendust

Paku oma laoseisu 24/7

Halda mugavalt seotud tooteid, tootematerjale ning hindasid. Kuna kogu info tuleb laost, on laoseis ja hinnamuutused kliendile alati kohe nähtavad.

Võta ühendust

Mida ERPLY pakub

Personaalne keskkond

Kliendikohased hinnad, kliendi tellimuste ajalugu, kliendi maksmata arved. Klient on informeeritud, mida ta on tellinud, mida ja millal ta peab maksma.

Ligipääs tervikinfole

Hinnamuutused, toodete kättesaadavus, laoasukohad, tarneaeg ja miinimumtellimuskogused kliendile kohe näha.

Lihtsad püsitellimused

Klient saab varasemaid tellimusi uuesti esitada, luues sellega püsitellimuse, samuti mugavalt reklamatsioone ja tagastusi esitada.

Mobiilitugi ning paindlik kujundus

Töötab mobiilis, veebis ning keskkonnakujundust võib kohandada lihtsate võimalustega, mida võib teha ükskõik milline disaini või veebiagentuur.

Laoseis reaalajas

Reaalajas laoseis. Kuna kogu info tuleb laost, muutub laoseis kohe, kui müüa toode kas kassast, e-poest või mujalt.

Tõlkevõimalus

E-pood ning tootematerjal tõlgitav erinevatesse keeltesse.

Klienditöötajate haldamine

Klient saab oma töötajatele õiguseid jagada, et tellimust ette valmistada või ka esitada. Kliendile saab määrata limiite.

Toodete Haldamine

Toodete mugav haldamine. Seotud tooted, eriformaadis tootematerjalid (pdf, html…)

Edasimüügivõimekus

Edasimüümine. Klient saab võtta sama e-poe ja panna see oma kodulehele oma hinnakirjaga, et omakorda tooteid edasi müüa.

Makse- ja tarneintegratsioonid

Võimalik ühendada shippingu ja ettemaksukontodega.

Kampaaniad ja lojaalsusprogrammid

Võimalik erinevad lojaalsusprogrammid, kampaaniad ja kliendipunktide arvutamine.

Analüütika

Analüütika võimaldab mõista kliendikäitumist ning näha, kus kliendid tellimusprotsessiga pooleli jäävad.

Miks valida ERPLY?

Kliendilojaalsus

Tellimuste esitamise lihtsus, ligipääs personaalsele tootekataloogile, spetsiaalsed kampaaniad klientidele või kliendigruppidele ning muud võimalused on hea viis tagada jätkuvaid häid suhteid oma klientidega.


Terviklahendus

E-tellimuskeskkond ühildub otse Erply ERP-keskkonnaga klientide, tellimuste ning laoseisu haldamiseks, mistõttu peab Sinu meeskond õppima kasutama vaid ühte tarkvara.


Vähendatud tegevuskulud

Kuna klient saab iseseisvalt tellimusi esitada, saab sinu müügiosakond tellimuste koostamise asemel keskenduda uute toodete müügile või uute kliendisuhete arendamisele.


Turvaline ja alati saadaval

Keskkond asub pilves ning on saadaval 24/7. Andmed on turvaliselt kaitstud ning platvorm saab regulaarseid uuendusi ilma lisakuludeta.

Usaldatud ettevõtete poolt Eestis ja üle maailma

Kuidas B2B-keskkonna seadistamine käib?

1

Esmane konsultatsioon ja analüüs

Võta meiega ühendust ja tutvusta oma vajadusi. Analüüsime vajadusi ja meie baaslahendust, et luua pakkumine ja edasine plaan.

2

Seadistus ja ülespanek

Seadistame baaslahenduse ning lisame Sinu logo ja brändingu. Sellest hetkest on tellimuskeskkond juba kasutusvalmis, kuna tooted ning hinnad tulevad reaalajas integreeritud ERP-lahendusest.

3

Edasine arendus

Pärast keskkonna ülespanekut lisame kõik nõutud lisavõimalused ja tagame, et lahendus kasvab edasi koos Sinu äriga.

FAQ

Alusta müügiga juba TÄNA!

Täida ära kõrvalolev vorm, et saada rohkem informatsiooni ja tasuta konsultatsioon

Küsi lisainfot