Komplekssed e-kommertsi lahendused
Tootenimekirjad, täpsem otsing, seotud meedia (pildid, kasutusjuhendid, draiverid ja tarkvara). Tellimine ja arveldamine. Kohandatud hinnakirjad. Kliendiportaal, kus klient näeb oma varasemaid tellimusi ja nende staatuseid.
Dokumentide arhiiv
Erinevad töövood erinevatele dokumenditüüpidele, dokumentide edastamine, otsuste tegemine ja kohustuste jagamine, teavitused lepingute tähtaegade osas. Erinevatele kasutajatele erinevad juurdepääsud; klientidel piiratud juurdepääs oma failidele.
Lihtne inventarihaldus
Inventuuri tegemine üle mitme asukoha, kasutades kaasaskantavaid triipkoodi- või andmekogujaid.
Klienditugi
Klienditoe süsteem, kus klient saab luua telefonitsi “pileti” ja saab SMSi kaudu teavituse, kui pileti staatus on muutunud.
Aruanded ja analüüsid
Kuvage igapäevaseid müüginumbreid või võrrelge erinevate töötajate tulemusi LCD-ekraanil. Saate koheselt informatsiooni erinevate müügikohtade müükidest läbi interneti.
Kliendipoolne tagasiside
Küsige kliendilt toote või teenuse kohta tagasisidet. Klient saab teenusega rahulolu väljendamiseks vajutada poe letil nuppu.
Müük ja turundus
Veebi kaudu kättesaadavad reaalajas müügiaruanded; kasutage LCD-ekraane uute toodete ja eripakkumiste reklaamimiseks.
Lihtne iPOS lahendus
Toodete kiirnimekirjad, erihinnakirjad, kviitungite printimine, PDF formaadis arved e-posti kaudu.
CRM / kasutajatoe lahendus
Integreeritud VoIP telefonisüsteem (sissetulev kõne avab automaatselt kliendi ajaloo).
Palun oodake hetk, ühendame teid meie klienditoega
Praegu on meil tavapärasest rohkem tööd. Palun jätke meile sõnum, ja vastame teile esimesel võimalusel!
Soovite veel informatsiooni Broneerige tasuta demo