Lumav ja
Erply ühendasid jõud ning aitasid rahvusvahelisel sisustusbrändil
OCCO luua edukas e-pood ning toodete haldussüsteem.
OCCO on silmapaistev kaubamärk sisekujundustööstuses ning soovis e-poodi, mis oleks kättesaadav ning kasutatav erinevatelt erkaanidelt. OCCO asus missioonile muuta sisekujunduse maailm revolutsiooniliseks, muutes kvaliteetse ja hästi disainitud mööbli kõigile kättesaadavaks. Mitmekesise kliendibaasiga, mis hõlmas kontoreid, hotelle, restorane, üüripindasid, meditsiiniasutusi, haridusasutusi ja avalikku sektorit, seisis OCCO silmitsi väljakutsega rahuldada üksik- ja väikeettevõtete kasvavat nõudlust, säilitades samal ajal erakordse klienditeeninduse. Nendest väljakutsetest ülesaamiseks ja ettevõtte kasvule aluse loomiseks kasutas OCCO Lumavi teadmisi ja kasutas Erply tugevat majandustarkvara.
Väljakutsed
Kuna
OCCO populaarsus tõusis, seisis ettevõte silmitsi tellimuste hüppelise kasvuga, mistõttu oli vaja tõhusaid tellimuste haldussüsteeme. Samuti oli ettevõtte lai tootevalik ja paljude variatsioonidega toodete informatsiooni haldamine keeruline. Suur kliendibaas eeldas ka erakordset veebikogemust, sealhulgas mobiilisõbralikku liidest, et rahuldada levinud mobiilsete ostude trendi.
Lahendus
Lumav ja OCCO alustasid koostöös Erplyga põhjalikku ärianalüüsi projekti, et tuvastada ja käsitleda e-kaubanduse kriitilisi aspekte, nagu varude haldamine, logistika, klienditeenindus ja turundus. Viidi läbi konkurentide analüüs ja selle põhjal püstitati strateegilised eesmärgid. Selge tegevuskavaga tegid Lumav ja Erply tihedat koostööd OCCO-ga, et rakendada kohandatud lahendust.
Lihtsustada OCCO klientide sujuvat omnikanali turunduse kogemust, alustasid Lumav ja Erply ambitsioonikat integratsiooniprojekti. Lisaks toodete, kategooriate, laoseisu ja tellimuste ühendamisele, integreerisid Lumav ja Erply klientide andmed, aadressid ja tellimuste staatused, tagades tervikliku ülevaate OCCO tegevusest. Erilist tähelepanu pöörati maatrikstoodete loomisele ja integreerimisele, mis võimaldab OCCO-l tõhusalt hallata keerukaid tootevariatsioone.
Tunnistades sujuva tootehalduse olulisust, juhendasid Lumav ja Erply OCCO-d tõhusate toodete rikastamise protsesside loomisel. Kasutades tooteteabe halduse (PIM) süsteemi, sai OCCO tsentraliseeritud platvormi tooteteabe, sealhulgas piltide ja konfigureeritavate toodete haldamiseks ja rikastamiseks. See parandas toote nähtavust ja lihtsustas sisuhaldust, mille tulemuseks on parem klientide seotus ja konversioonimäärad.
Mobiiliostlemise kasvava trendi rahuldamiseks võtsid Lumav ja Erply kasutusele Progressive Web Apps (PWA), uuendusliku tehnoloogia, mida toetab Google. PWA kaudu pakkus OCCO e-kaubanduse pood sujuvat mobiilikogemust, mis konkureeris kohalike mobiilirakendustega. Checkouti disain optimeeriti spetsiaalselt mobiilikonversioonide suurendamiseks.
Tulemused
Lumavi, Erply ja OCCO koostöö tulemusena käivitati
e-pood edukalt kokkulepitud aja jooksul. OCCO müügimeeskonna töökoormus vähenes oluliselt tänu täiustatud tellimuste haldussüsteemidele. Tugeva PIM-süsteemi rakendamine andis OCCO-le võimaluse hallata tõhusalt suurt tootekataloogi, mille tulemuseks on parem tootlikkus ja täpsus.
Mobiilisõbraliku PWA-lahendusega nautisid OCCO kliendid sujuvat ostlemiskogemust, mis suurendas klientide rahulolu ja hoidis neid. E-pood on nüüdseks valmis laienemiseks esmalt Baltikumis ja hiljem ka mujal Euroopas.
Järeldus
Lumav, Erply ja OCCO vaheline partnerlus osutus mööblibrändi ees seisvate väljakutsete ületamisel oluliseks. Tõhusa toodete rikastamise, sujuvama tellimuste haldamise ja mobiilisõbraliku PWA-lahenduse kasutuselevõtuga, saavutas OCCO edukalt tugeva e-kaubanduse kohaloleku. OCCO pühendumus pakkuda erakordseid kliendikogemusi ja teha esmaklassiline mööbel kõigile kättesaadavaks tugevnes veelgi.
Kui soovite rohkem teada saada, kuidas integreerida oma Magento e-pood Erplyga ja luua vapustavate mobiilivaadetega lahendus, siis võtke ühendust
Lumavi meeskonnaga.
Loe OCCO kohta lähemalt siit:
OCCO Projektid
ja
myOCCO koduleht
Loe veel edulugusid