Patton Avenue Pet Company ehk "PAPCo" on Põhja-Carolinas asuv ettevõte, kes keskendub lemmikloomade kvaliteetsele söögile ning toodetele. Selle töötajad püüavad harida kliente kvaliteetse lemmikloomatoidu tähtsusest, pakkudes isikupärastatud soovitusi viimaste toitumisuudiste põhjal.
Jenna Wilson asutas ettevõtte pärast seda, kui ta nägi, kuidas loomulik, keskendunud dieet parandas oluliselt tema epilepsia koera Dupree tervist. Jenna ehitas oma ettevõtte üles nii, et see oleks kõigi lemmikloomade eest hoolitsemise allikas, ja sai väga kiiresti populaarseks Põhja-Carolina lemmikloomade kogukonnas.
"Meile meeldib aidata probleeme lahendada, mitte pakkuda ainult sümptomite leevendamiseks sidemeid."
Väljakutsed
Ettevõtte kasvades sai Jennale selgeks, et tema praegune müügikoht ei suuda tema äritegevuse kasvuga sammu pidada. “Hakkasin uurima teise asukoha avamist. Üks meie sel ajal kasutatava POS-i piiranguid oli aga see, et see ei toetanud mitut asukohta. See oli siis, kui teadsin, et äritegevuse jätkamiseks peame leidma uue müügikoha.“
Erply valimine
Patton Avenue Pet Company kasvas kiiresti ja vajas skaleeritavat müügipunkti, mis suudaks nende kauplustega sammu pidada. Nad vajasid POS-i, mis suudaks hallata nende pidevalt muutuvaid laoseisu, jälgida korraga mitme tarnija eritellimusi ja tõhusalt hallata laoseisu ettevõtte kolme asukoha vahel.
”Mul on oma varude üle nii palju parem kontroll, kui oleksin kunagi ette kujutanud. Täpne nägemine, mis müüb ja mis mitte, aitab mul hoida oma varude valikut madalana, ning varuma tooteid, mis müüvad hästi.”
Tulemused
Patton Avenue Pet Company teatab paremast kontrollist oma tellimisprotsesside üle ja üldisest varude nähtavuse suurenemisest. Erply pakutav järjepidevus ja stabiilsus on soodustanud lemmikloomapoe kasvu ning selle populaarsus kasvab tänaseni!
Üksikasjalikud aruandlustööriistad
PAPCo säästis raha, kasutades Erply laosüsteemi ja aruandeid. Nad suudavad hoida jaekettides kõige populaarsemaid kaupu, ilma et neid oleks liiga palju.
Kliendi haldus
Lemmikloomapood kasutab hästi Erply lojaalsusprogrammi ja kõikehõlmavat kampaaniate mootorit, et hoida kliente tagasi tulema ja, mis veelgi olulisem, kaubamärgiga rahulolevana.
POS paindlikkus
Jenna on tohutu keskkonnakaitsja, nii et talle meeldib, kuidas Erply annab talle võimaluse saata kviitungeid meiliga. PAPCo teatab, et pärast Erply kasutamist läks 75% klientidest üle e-kirja teel saadetud kviitungitele, säästes sellega kena summa sularaha.
”Mulle meeldib, et saan sisse logida kodust, telefonist, kõikjal, kus vajan, mis annab mulle palju vabadust.”
Loe veel edulugusid