Jaemüügi mudelid on erinevad ja neid on võimalik klassifitseerida mahu järgi; igaühel on oma eelised ja puudused. Sõltuvalt ettevõtte tüübist võib üks jaemüügi mudel olla teistest parem valik.
- Iseseisev jaemüüja:
Iseseisev jaemüüja on keegi, kes ehitab oma äri nullist üles. Tavaliselt teeb omanik kõik ise, kuid tal võib olla abilisi või palgata keegi lisaks.
- Olemasolev jaemüügiäri:
Olemasolev jaemüügiäri on, nagu nimi ütleb, juba toimiv jaemüügiäri. Tavaliselt pärib või ostab keegi olemasoleva äri ja võtab üle selle omandiõiguse ja vastutuse.
- Frantsiis:
Frantsiis on olemasolev ärinägemus, sealhulgas kaubamärgiga nimi, juba kindlaksmääratud tootevalik ning kehtestatud ärinägemus. Kui jaemüüja soovib frantsiisi osaks saada, antakse neile luba kasutada kõiki eespool nimetatud elemente. Frantsiisiõiguste ostmise vastukaal on tavaliselt reeglid ja protsessid, mida tuleb järgida frantsiisiõiguste säilitamiseks, samuti tasud, mis tuleb tasuda frantsiisi omanikule.
- Müügiesindus:
Müügiesindus on frantsiisi ja iseseisva jaemüüja ristand. Müügiesindusega töötav jaemüüja omab litsentsi teatud kaubamärgi toodete müümiseks (tavaliselt on mitmeid kaubamärke). Erinevalt frantsiisist pole litsentsiandjale mingeid tasusid.
- Võrguturundus:
Võrguturundus ehk mitmetasandiline turundus on ärinägemus, kus toodete müümine sõltub võrgus olemasolevatest inimestest. Ühelt poolt müüb inimene tooteid, kuid samal ajal värbavad teised müügiesindajad samu kaupu müüma.
Kui olete huvitatud mis tahes järgmise jaemüügi mudelite avamisest, proovige Erply demo. Erply lahendus on piisavalt lihtne, et see võiks sobida ühe poe iseseisvatele jaemüüjatele, kuid piisavalt põhjalik, et seda saaksid kasutada frantsiisid, et edukalt hallata suurt hulka inventari ja aruandlust. Erply on kohandatav nii et ettevõtted saavad sujuvalt ühest jaemüügi mudelist teise üle minna.
Võib tunduda hirmutav traditsioonilisest riistvarapõhisest kassasüsteemist üleminek pilvepõhisele POS-süsteemile, kuid see muudatus on kindlasti seda väärt. Jaemüüjatel on POS-süsteemi kasutamisest palju kasu, alates funktsionaalsusest kuni analüütika ja aruandluseni.
- Detailne ülevaade:
Päeva lõpus saate tavaliselt kassa väljavõtte, POS-kassasüsteem annab aga detailse kassa aruande, mis näitab kui palju tooteid müüdi ja kui suur osa on sellest tegelikult kasum.
- Laohaldus:
Iga ettevõte vajab üksikasjalikku inventuuriarvestust et osata planeerida millal ja mis tooteid tellida. POS-lahendused pakuvad rohkem, kui lihtsalt inventuuriaruanded-need võimaldavad analüüsida müügi ajalugu, müügitrende, top tooteid ja lattu seisma jäänud kaupa.
- Täpne:
Jaemüügi tarkvara on suurepärane viis inimliku eksimuse vähendamiseks müügiprotsessis. Allahindlused saab mugavalt kassas tellimusele automaatselt rakendada. Lisaks selle asemel, et koostada mitme toote jaoks kiiruga ostutellimusi, saab varude tellimuse teha otse POS-süsteemis.
- Turvaline:
POS-süsteem jälgib väga täpselt laoseise, millest töötajad on teadlikud. Töötajale saab kasutajaõigusi sätestada vastavalt olukorrale, näiteks saab keelata kassapidajatel ligipääsu varude liikumistele. POS on võimalik ka lukustada nii, et mittetöötaja ei pääseks süsteemile ligi.
- Rahulolevad kliendid:
POS-kasutamine lihtsustab müügiprotsessi ning muudab selle oluliselt kiiremaks. Selle asemel, et küsida iga kord kliendi andmeid saab nende info süsteemi salvestada, samuti on võimalus lojaalsusprogramnmiga liitumiseks mis kokkuvõttes võimaldab kiirema teeninduse.