Crustumi edulugu meie uue restoPOS kassasüsteemiga

Väljakutse

Restoran seisis silmitsi mitme väljakutsega, mis mõjutasid nende tõhusust ja kliendikogemust. Nende olemasolev kassasüsteem oli tipptundidel liiga aeglane, tekitades probleeme kõige kiirematele aegadele. Lisaks puudus reaalajas koordineerimine nii köögis kui ka baaris mõeldud töötajate vahel, mis viis suhtlusprobleemide ja viivitatud teeninduseni. Klientide tuvastamine ja lojaalsusprogrammid olid käsitsi ja aeganõudvad, takistades personali kiire, personaalse teeninduse pakkumist. Asutus vajas paindlikku, kuid stabiilset kassasüsteemi ja kiiret üleminekut uuele kontori süsteemile toimingute sujuvamaks muutmiseks. Lõpuks oli vaja broneerimislahendust klientide voo haldamiseks hõivatud perioodidel ja ülekuormuse vältimiseks, optimeerides samal ajal lauade käivet.

Lahendus

Tarnisime kohandatud kassasüsteemi Crustum.ee-le, mis on spetsiaalselt kavandatud restoranidele ja kohvikutele ning ehitatud Erply arhitektuurile nende töövoo järgi. Uus kassasüsteem on kiire, intuitiivne ja personal saab seda kergesti õppida, luues sujuvama igapäevase toimimise. Kassaprotsessi parandamiseks rakendasime kiire, täielikult integreeritud maksellahenduse, mis minimeerib viivitusi ja optimeerib klientide läbilaskevõimet. Samuti tutvustasime QR-koodil põhinevat klientide tuvastamist, mis võimaldab klientidel kassas kiiresti koodi skannida. See mitte ainult kiirendab lojaalsuse jälgimist, vaid ka loob aluse tulevasteks personaalseteks pakkumisteks ja andmeanalüüsiks. Tõhusa köögi ja baari töö jaoks ühendasime süsteemi ekraanidega ja võimaldasime nutikat printimist, tagades, et kõik sissetulevad tellimused on kohe nähtavad ja hõlpsasti hallatavad seal, kus vaja. Üleminek Erply kontorisüsteemile viidi läbi kiiresti, minimaalse segamisega. Personal said kiiresti koolitatud ja juhtkond sai koheselt juurdepääsu aruannetele ja ülevaatele. Toodete seadistamise lihtsustamiseks rakendasime hulgitoodete importimise lahenduse, aidates Crustum.ee-l tõhusalt ja täpselt üles laadida kogu oma inventar. Lisaks arendasime lihtsa, kasutajasõbraliku broneerimissüsteemi, mis võimaldab klientidel laudu broneerida või toitu ette tellida - aidates Crustumil hallata tippaegu ja tõsta üldist kliendikogemust.

Tulemused

Uus süsteem tõi kaasa üle 40% kiiremad kassaajad, vähendades märkimisväärselt klientide ootamise aega. Reaalajas koordineerimine köögi ja baari vahel tagAS, et tellimused täideti kiiresti ja täpselt. Automatiseerimistööriistade kasutuselevõtuga suutis Crustum.ee vähendada käsitööd, sujuvamaks muuta igapäevaseid toiminguid ja minimeerida vigu. QR-koodil põhineva klientide tuvastamise lisamine parandas teeninduse kiirust ja lihtsust, tõstes üldist kliendirahulolu. Kuna kõik oli ühendatud Erply võimsate kontoririistadega, sai juhtkond sujuva kontrolli aruandluse, inventari ja jõudluse jälgimise üle.

Kliendi tagasiside

"Üleminek oli üllatavalt sujuv. Meie meeskond harjus uue süsteemiga vaid mõne päevaga ja meie köögi töövoog on nüüd kiirem ja täpsem. QR-lahendus ja broneerimissüsteem lisasid hoopis uue klienditeeninduse tasandi." — Crustum.ee meeskond

Kokkuvõte

Tarnides täielikult kohandatud lahenduse Crustum.ee-le — alates kassasüsteemi kohandamisest ja makse integratsioonist kuni köögi ekraanide koordineerimise ja broneerimiseni — aitasime neil kiiremini liikuda, paremini teenindada ja tugevamalt kasvada.
Avasta rohkem juhtumianalüüse