Crustumi edulugu meie uue restoPOS kassasüsteemiga

Väljakutse

Crustum.ee restoran seisis silmitsi päris mitmete probleemidega, mis segasid nii töötajate tööd kui ka klientide kogemust. Vanal kassasüsteemil võttis tipptundidel arveldamine liiga kaua aega ja järjekorrad venisid. Köögi ja baari vahel puudus sujuv koostöö – infot jagati käsitsi ja see tekitas viivitusi. Ka klientide tuvastamine ja lojaalsusprogramm olid kohmakad, sest kõik käis käsitsi. Tulemuseks oli see, et personal ei jõudnud pakkuda nii kiiret ja personaalset teenindust, kui nad oleksid tahtnud.

Lahendus

Meie eesmärk oli teha süsteem, mis muudaks kogu protsessi kiiremaks ja mugavamaks.

Tegime Crustum.ee jaoks järgmised sammud:

Tulemused

Kõik need muudatused tõid kiiresti tulemusi:

– Kassaajad muutusid üle 40% kiiremaks ja kliendid ei pidanud enam pikalt ootama.
– Köögi ja baari töö läks sujuvamaks – tellimused jõudsid õigesse kohta kohe.
– Automatiseerimine vähendas käsitsi tegemist ja vigu.
– QR-koodid tegid klienditeeninduse kiiremaks ja meeldivamaks.
– Juhtkond sai selge ülevaate kõigest – alates varudest kuni töötulemuste analüüsini.

Kliendi tagasiside

„Üleminek oli palju lihtsam, kui arvasime. Meie meeskond harjus uue süsteemiga paari päevaga. Köögi töövoog on nüüd kordades kiirem ja QR-lahendus koos broneerimissüsteemiga tõid täiesti uue taseme klienditeenindusse.“ — Crustum.ee meeskond

Kokkuvõte

Aitasime Crustum.ee-l lahendada kõik suurimad probleemid – tegime kassasüsteemi kiiremaks, lisasime makselahendused, tõime QR-koodid, köögiekraanid ja broneerimissüsteemi.

Tulemus: kiirem teenindus, rahulolevad kliendid ja tugevam kasv.