NetSuite'i kasutajad lähevad üle Erply kassasüsteemile

Avaldanud Erply tiim | 8-minutiline lugemine

Viis asja, mida sellest artiklist õpid

Kas tunned seda hetke, kui vaatad müügiaruannet ja numbrid lihtsalt ei klapi? Olen ise lugematuid õhtuid veetnud laoruumis, püüdes mõista, miks süsteem näitab 47 ühikut kaupa, mis tegelikult sai juba päevi tagasi otsa. See pole lihtsalt tüütu – see on kulukas. Iga tund, mille sinu meeskond kulutab "kummituslike" numbrite tagaajamisele, on tund, mida nad ei pühenda klientidele, uute töötajate koolitamisele või järgmise suure idee elluviimisele.

Olen seda lugu näinud ikka ja jälle: NetSuite saab tagatoas suurepäraselt hakkama, kuid kui asi puudutab suhtlust kassasüsteemiga, on see nagu "katkise telefoni mäng". Detailid lähevad kaduma, uuendused hilinevad ja personal peab informatsiooni ise "kokku lappima".

Katkestustega süsteemide tegelik hind

Olgem ausad – just nii näeb katkestustega süsteem päriselus välja.

Mary, kes juhib kolme butiiki Portlandis, alustas igat päeva sellega, et võrdles NetSuite’i aruandeid tegelikult toimunuga. Veebipoes "laos olevad" tooted olid ammu läbi müüdud. Kassas ilmusid aegunud kampaaniad. Ja tema meeskond – kes tahtis pakkuda personaalset teenindust – ei näinud, mida kliendid veebis ostnud olid.

"Tundus, nagu juhiksime kolme erinevat ettevõtet sama nime all," rääkis Sarah. "Mu juhatajad veetsid rohkem aega tabelites kui klientidega."

Ta pole üksi. Retail Systems Research andmetel nimetab 67% mitme kauplusega jaekaupmeestest katkestustega süsteeme suurimaks tööalaseks väljakutseks. Kuid varjatud kulud on palju sügavamad kui esmapilgul paistab:

Miks enamik "lahendusi" ei lahenda tegelikku probleemi

Olen näinud, kuidas jaekaupmehed proovivad kõike: rohkem töötajaid andmete sisestamiseks, IT-abi vajavat vahevara, üha keerulisemaid tabelilahendusi. Need on vaid ajutised plaastrid. Andmed liiguvad ikka käsitsi – lihtsalt rohkemate inimeste või moodsamate tööriistade abil.

Halvim on see, et paljud hakkavad uskuma, et "nii lihtsalt ongi jaekaubanduses". Tegelikult ei pea nii olema – ja sina ei pea leppima.

Mida tähendab päris integratsioon

Olin esialgu skeptiline, kui kuulsin Erply kassasüsteemi ja NetSuite koostööst. Olen näinud liiga palju "saumatu" lubadusi, mis lõpuks pettumuseks osutuvad.

Kuid siis hakkasin kuulma lugusid nendelt, kes olid üle läinud:

Integratsiooni seadistamine: mida oodata

Integratsiooni seadistamine algab kohandatud paketi paigaldamisega NetSuite’i – see sisaldab salvestatud otsinguid, kohandatud välju, skripte ja skriptide kasutuselevõttu. Erply tiim teeb kõik samm-sammult ära.

Pärast põhiseadistust testime kõiki äriprotsesse ja sünkroone, mis on onboarding’u käigus kokku lepitud. Kasutame päris andmeid ja olukordi, et olla kindel, et kõik toimib. Kui testid on läbitud, saad teha lõppkasutaja testimise. Kui oled rahul, on integratsioon ja Erply kontod kasutamiseks valmis.

Integratsiooni KKK: mida jaekaupmehed tegelikult teada tahavad

Kliendi- ja tooteintegratsiooni detailid

Mida see sinu ärile tähendab

kassasüsteemi ja ERP ühendamine pole ainult aja kokkuhoid. See annab kindluse teha otsuseid ajakohase, täpse info põhjal. Sa näed trende varem, laiened ilma tavapäraste peavaludeta ja su meeskond saab keskenduda sellele, mis päriselt loeb: ettevõtte kasvatamisele.

Suurematele jaekettidele on see eluliselt tähtis. Kasvavatele ettevõtetele tähendab õige lahendus sujuvat skaleerumist, mitte valulikke ümberkorraldusi.

Enne kui muudatusi teed, küsi endalt:

  1. Kas saan seda näha oma andmetega enne, kui midagi allkirjastan?
  2. Kas süsteem peab vastu ka kõige kiirematel päevadel?
  3. Mis on plaan sujuvaks üleminekuks?
  4. Kes aitab, kui midagi juhtub?
  5. Kas see toimib ka siis, kui kahekordistan kaupluste või kanalite arvu?

Lõpumõtted

Jaekaubandus on niigi keeruline. Sinu süsteemid ei tohiks seda veel raskemaks teha. Olen näinud, mis juhtub, kui kassasüsteemi ja ERP lõpuks koostööd teevad: rohkem aega klientidele, vähem koristamist ja motiveeritud meeskond.

Kui oled uudishimulik, ära usu ainult minu sõnu. Broneeri konsultatsioon, kasuta oma andmeid ja näe, mis on võimalik. Erply 60-päevane tasuta prooviperiood annab võimaluse kõike testida enne otsuse langetamist.

Kui oled jaekaubandustehnoloogias uus, alusta põhitõdedest: Mis on jaekaubandus? Teadlikumad otsused sünnivad siis, kui tunned valdkonda.

Jaekaubandusmaailm muutub kiiresti. Need, kes annavad oma inimestele parimad tööriistad, võidavad – mitte need, kes lepivad katkiste süsteemidega.

Lisalugemist ja allikad:

Soovid veel lugusid ja praktilisi nõuandeid jaekaubanduse esirindest? Liitu minu uudiskirjaga ja saa strateegiaid, mida päriselt kasutada saad.