Kuidas haldas Madvapes oma tooteid ja hindu enne PIM-i kasutust?
E-vedelikud, seadmed, kaubamärgid, mahutid ja tarvikud -kõik Madvapesi kategooriad, mis on seotud Madvapesis müügil olevate kaupadega. Kategooriad pidid olema väga hästi organiseeritud, et saaks informatsiooni erinevate osapoolte vahel vahetada: klient, kassapidaja ja juhataja.
Kasutage oma müügi suurendamiseks tootekomplekte
Täna loovad Madvapes PIM-i abil tootekomplekte ning kasutavad neid funktsioone kasutades uut turundus- ja müügistrateegiat.
Paremad äriprotsesside valikud PIM-iga
Klient siseneb poodi ja hakkab otsima endale sobilikku seadet, pöördub kaupluse esindaja poole ja küsib, kas see toode on veel saadaval. Töötajal kulub kuni 10–15 minutit, kuna peab süsteemist kontrollima, milline on toote mudel, kirjeldus, etikett, hind ja saadavus.
Kas olete varem kuulnud “Varjatud komplektidest”
Kui kliendid ostavad vape-seadme, vajavad nad ilmselt muid kohustuslikke tarvikuid, milleks on vedelik ja paagid. Nende peidetud komplektide kaudu saab Madvapes tänapäeval seostada mõningaid tarvikuid oma põhi toodetega, lisades uusi komplekte ja luues oma ostjatele hea soodustuse.