Kriis sunnib ettevõtte omanikke töökorraldust parandama ja automatiseerima

ERPLY majandustarkvara abil on ärikorraldus kerge ja mugav nii kriisi ajal kui ka väljaspool seda.

ERPLY on internetipõhine kõikjalt ligipääsetav majandustarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse äriprotsesside tagamisele.

Kõik moodulid on standardlahenduses olemas ja lihtsalt juurutatavad.

„Et klientide tööprotsesseveelgi automaatsemaks ja lihtsamaks muuta, oleme olnud piirangute ning kriisi ajal väga produktiivsed. Oleme loonud paljuuusi digitaalse äri toetamise lahendusi nii äri paremaks haldamiseks eri kanalite vahel kui ka kasutajamugavuse parandami-seks nii teile kui ka teie klientidele,” tutvustab ERPLY võimalusi tegevusjuht Kristjan Hiiemaa.

E-kaubandus ja e-tellimiskeskus ERPLY abil kriisiperioodil tasuta

Ühe suurima lahendusena pakutakse tasuta e-poe integratsioone WooCommerce’i, Magento, Shopify ja Shopziga. Sealt tulenev sääst kliendi kohta on märkimisväärne, jutt käib tuhandetest eurodest aastas.

„Need on integreeritud täielikult ERPLY tootekataloogi ja tellimuste-hinnakirjade-kliendibaasiga, mis tagab mugava e-poe või tellimiskeskkonna halduse ERPLY kasutajaliidese kaudu.

E-pood kasutab ERPLY tootekataloogi toodete halduseks, lisaks sellele kasutab e-pood hinnakirjade ja kampaaniate loogikat, mida olete kasutanud seni füüsilises poes või laos. Selle lisa abil saate viia ellu sarnaste kampaaniate ja hindade loogikat igas müügikanalis,” selgitab Kristjan Hiiemaa.

Integreeritud töökorraldus ja WMS

Kõik tellimused, mis on tehtud e-poes, jõuavad ERPLY tellimuste ja laosüsteemi kontosse, kus on juba mugav saata tellimus automaatselt lattu, tellimus pakkida ja lasta see tarnepartneril kliendile tarnida, lisaks trükkida vahepeal ka vajalikud kleebised.

„Sinu kliendil on samuti võimalus internetipoodi või tellimiskeskkonda sisse logida, näha oma spetsiifilist hinda, näha tellimuse staatust, ajalugu, kasutada kinkekaarte ja suurendada oma boonuspunktide saldot. 

See tagab ERPLY kasutaja kliendile sarnase teeninduse nii füüsilises kui ka e-poes.

E-poe loomine võtab meil umbes 30 minutit, pärast seda saab ERPLY klient juba näidis-

poe aadressi, kus ta näeb kõiki oma tooteid. Siis on tal võimalus moodulite abil disaini hallata ning lisada makse- ja tarnevõimalused. Lehe suunamine firma domeenile on lihtne, mugav ja tasuta,” räägib Kristjan Hiiemaa.

Täielikult uuendatud tooteinfohaldus nüüd ERPLYs tasuta sees

Teise suure lahendusena on loodud täiesti uus PIM-moodul (Product Information Management). Selle kaudu on toodete informatsiooniga rikastamine, sealhulgas tõlkimine, palju lihtsam ja mugavam. Peale tavapärase funktsionaalsuse on sinna loodud palju lisavõimalusi.

  • Tõlgete moodul universaalseks tõlkeks
  • Uus piltide ja failide laadimise moodul
  • Kanalite ja sortimendi haldamise moodul
  • Toote tähtsusgruppide, tooteseeriate ja tooteperekonna lisamise ning haldamise võimalus
  • Hankijate haldus
  • Mugav importimisvõimalus

„Meie eesmärk oli lihtsustada andmete haldamist ja lisamist läbi ühtse kanali. Olgu väljastatavaks kanaliks kas e-pood, Excel või muu süsteem, siis uus PIM suudab andmed korrektsesse vormingusse panna ja saata otse soovitud kanalisse.

Peale selle saab tänu toote kategoriseerimislisadele määrata toodetele grupi/kategooria/perekonna/tähtsuse jne alusel ka lisavälju.

Kuna paljud kliendid tundsid puudust just nende spetsiifikat puudutavatest lisaväljadest tootekaardil, siis nüüd on võimalus lisada oma tootevalikule nii palju välju, kui soovite.

Väljadele saab ka formaadi ette anda – olgu see siis teksti-,numbri-, valikvastuse või mõni muu väli,” tutvustab Kristjan Hiiemaa.

Tasuta rakendused äriprotsesside mobiliseerimiseks

Lisaks on loodud suurel hulgal mobiilseid rakendusi, mis toimivad nii Androidi kui ka iOSi platvormidel.

  • Invoice – rakendus kiireks mobiilseks arve loomiseks.
  • Dashboard – ülevaateekraanilt on võimalik mugavalt jälgida, mis toimub eri müügikohtades ja millised on äri tulemused reaalajas.
  • Uus WMS (Warehouse Management System) – uuendatud API ja funktsionaalsusega laohalduse rakendus.
  • Stocktake – inventuuride töövahend igas laos ja poes.
  • Customer Display – kliendiekraan, mis võimaldab lisaks muule ka kahesuunalist kliendisuhtlust.
  • Visitor Counter – rakendus poe külastusnumbrite jälgimiseks.

Kõik rakendused on tasuta saadaval nii Google Play kui ka Apple App Store’is. Mine tutvu lähemalt oma mobiili rakendustepoes!

WooCommerce’i integratsioon kahesuunaline e-äri tervikintegratsioon – tasuta

Peale selle on loodud ka täiesti uued integratsioonid suurimate e-poe platvormidega:

  • WooCommerce,
  • WIX,
  • Shopify,
  • Ecwid,
  • Magento.

Kui teil on olemas eksisteeriv Woocommerce, Shopify või Magento e-pood ja sooviksite selle ühendada Erplyga tööprotsessi paremaks korraldamiseks, siis võtke kindlasti meie klienditoega ühendust. Meie konsultant aitab tasuta epoe uuendamise kampaania raames integratsiooni tööle rakendada.

Kõiki neid lahendusi saab kasutada ERPLY tavapaketi raames, mille hind on vaid 59 eurot tegevusasukoha kohta ja sisaldab piiramatut arvu kasutajaid.

Erplyga liitudes ei teki täiendavaid kohustusi ega pikaajalisi lepinguid. Maksta tuleb igakuiselt ning katkestada saab etteteatamisel.

ERPLY tarkvara katab kõik olulisemad ärivajadused:

  • Laoarvestus (FIFO, EDI)
  • Ostuarved ja suhted hankijatega.
  • Tellimused ja müük (el. formaat, PDF arve)
  • Kassamüük
  • Kliendihaldus ehk CRM
  • Projektiarvestus
  • Põhjalik aruandlus ja aruandegeneraator
  • Eksport raamatupidamisprogrammidesse
  • E-poe liides
Registreeru

Similar posts that might interest you

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad

Halda tootekataloogi, täida tellimusi ja kontrolli müüki Erplyga

Erply PIM