Eestil on aeg uueks tiigrihüppeks – alustame iseteeninduskassadest

Eesti on just paraja suurusega riik selleks, et siin katsetada uusi tehnoloogiaid ja jätta mõni arenguetapp vahele, eriti kui maailmas juba katsetatakse järgmise kümnendi digilahendusi.
Selle revolutsiooni esirinnas võiksid olla Eesti jaeärid, kes on hakanud järjest tegema kulutusi iseteeninduskassadele, samal ajal kui maailma kaubanduspioneerid valmistuvad juba uue, checkout-süsteemi väljatöötamisele. See on kaubanduse homne päev, mis on kohe kohal – praegu katsetab seda Amazon Go USAs nelja poega ning samuti panevad selle süsteemi tööle Dubaisse kerkiva uue megakeskuse omanikud.
Tegemist on suure pöördega kogu jaeäris. See võtab ostuprotsessist ära terve etapi ning kaotab poest kassad ja kassajärjekorrad, sest checkout-süsteem peab ise arvestust kliendi ostukorvi üle ja ka arveldab jooksvalt. Kuna see muudab kliendil ostlemise sujuvamaks,  kiiremaks ja mugavamaks, siis on see praegusel e-kaubanduse pealetungi ajal igale kaupmehele väga oluliseks argumendiks.
 
Loe lähemalt Eesti Päevalehe Ärilehes ilmunud artiklist siin.
 

Registreeru

Similar posts that might interest you

Lugege, kuidas jaemüüjad Erplyt kasutavad

Halda tootekataloogi, täida tellimusi ja kontrolli müüki Erplyga

Erply PIM